26
سه شنبه 5 تیر 1397
شماره 7415
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کافه مجلس

سرانجام استعفای نماینده تهران/ کمیته ویژه بررسی «گرانی» تشکیل شود/ انتظار برای دیدار با دراویش
ویژه
وزیر اطلاعات روز دوشنبه از تأسیسات هسته‌ای فردو و نطنز بازدید کرد و این بازدید او را شاید باید به‌حساب خط و نشان‌های ایران برای طرفین اروپایی توافق هسته‌ای دانست.
کمپین‌ها، پست‌های اینستاگرامی و نقل‌قول‌های چهره‌های مشهورسینما، هنر و فوتبال کم‌کم خبرساز شده است. آن طور که دادستانی می‌گوید باید برخی از آنها به قوه قضاییه پاسخگو باشند.
نایب‌رئیس مجلس با اشاره به التهابات کشور گفت: دولت باید با زبان ساده با مردم صحبت کند و بگوید در چه شرایطی هستیم و ریشه گرانی‌ها در چیست و دست دولت چقدر باز است، در این‌صورت مردم نیز از دولت قبول می‌کنند.
رئیس مجلس در بازدید از پروژه آزادراه تهران - شمال به صدا و سیمایی‌ها توصیه کرد درباره این مسیر مستند بسازند.
پایان ریاست 14ساله بروجردی و ریاست 6ساله زاهدی در کمیسیون‌های امنیت ملی و آموزش قدرت‌نمایی فراکسیون امید را در مجلس نشان داد

فتح کمیسیون‌ها؛ تاکتیک امید در مجلس

مجلس
اجلاسیه سال سوم مجلس دهم برای فراکسیون امیدی‌ها خوش‌یمن بود و آنها موفق شدند با تاکتیک ویژه‌شان در انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی فعال‌تر از قبل ظاهر شوند؛
دروغ تیرماه

دروغ تیرماه

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به ادعای اخیر برخی رسانه‌های داخلی مبنی بر اینکه فرزندان مقامات ایران از آمریکا اخراج می‌شوند و پول‌های آنها بلوکه خواهد شد، گفت: معاندین و کسانی که سال‌هاست رفتار خصمانه‌ای با مردم ایران دارند و همچنین رژیم اشغالگر قدس و برخی دیگر از کشورهای منطقه مدتی است که سعی کرده‌اند جو روانی علیه ایران را تشدید کنند و در همین چارچوب به انتشار شایعه‌ها و بیان مطالبی می‌پردازند.
انتقاد از مانع‌تراشی مقابل زنان
انتقاد از مانع‌تراشی مقابل زنان
رئیس فراکسیون امید مجلس با انتقاد از ممانعت حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: زنان کشور ما در همه صحنه‌ها دوشادوش مردان حضور پررنگی داشته‌اند و همواره با رعایت ارزش‌ها در مجامع مختلف حضور دارند و نباید با برخی اعمال سلیقه‌ها مانع از حضور این قشر از جامعه در اماکن ورزشی شد.