26
دو شنبه 4 تیر 1397
شماره 7414
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور طی سخنانی از تغییر ساختار نیروهای مسلح و بازسازی سلاح‌ها و استراتژی‌ها خبر داده و گفته «فرماندهان‌ دشمن می‌گویند استفاده از گزینه نظامی برای مقابله با جمهوری اسلامی بسیار پرتلفات و غیرممکن خواهد بود و این یعنی توانستیم گزینه جنگ را حذف کنیم.»
علی لاریجانی رئیس مجلس درخصوص اظهارات یک عضو هیأت رئیسه مبنی بر دیدار لاریجانی با رهبر معظم انقلاب درخصوص FATF سؤال کرد که رئیس مجلس پاسخ داد دیداری نداشته‌ایم.
دیدار معاون روحانی با دبیرکل دیوان دائمی داوری در لاهه
نمایندگان پس از استماع گزارش محرمانه معاون اول رئیس جمهور تأکید کردند

انسجام ملی؛ چاره نابسامانی اقتصادی

امیدواری مجلس به برنامه‌های دولت برای عبور از گردنه سخت اقتصاد بعد از سخنان جهانگیری
مجلس
ساعت 10:20 دیروز بود که بدون اطلاع قبلی، علی لاریجانی رئیس مجلس اعلام کرد: مجلس برای بررسی اوضاع اقتصادی پیش آمده اعم از گرانی‌ها، نابسامانی بازار طلا و ارز و... با حضور اسحاق جهانگیری وارد جلسه غیرعلنی خواهد شد.
تشکر محسن هاشمی از مواضع رئیس دولت اصلاحات

تشکر محسن هاشمی از مواضع رئیس دولت اصلاحات

رئیس شورای شهر تهران با توجه به مطرح شدن مذاکره مستقیم با آمریکا از سوی برخی چهره‌های سیاسی از موضع رئیس دولت اصلاحات در رابطه با حفظ کرامت و ارزش‌های دینی دفاع کرده و گفت: حفظ شأن و اقتدار ایران خط قرمز و خواسته همه دلسوزان کشور است.
تغییر رئیس کمیسیون امنیت ملی پس از 14سال
تغییر رئیس کمیسیون امنیت ملی پس از 14سال
علاء‌الدین بروجردی، نماینده بروجرد که در مجلس‌های هفتم، هشتم، نهم و 2سال اول مجلس دهم ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را بر عهده داشت، بعد از 14سال صندلی خود را به حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب واگذار کرد.