14
پنج شنبه 10 خرداد 1397
شماره 7398
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شیب اصولگرایان به سمت جوانگرایی

پورمحمدی 60ساله بر کرسی مهدوی‌کنی نشست
احزاب
جریان اصولگرایی با وجود اینکه در حرف تلاش بر پوست‌اندازی و گرایش به سمت جوانگرایی دارد اما این موضوع را هنوز به‌عنوان یک رویه نپذیرفته است، فقط هرازگاهی تک‌مضراب‌هایی از جوانگرایی از دل یکی از تشکل‌های وابسته به این جریان شنیده می‌شود.
ویژه
تحویل نامه‌های محمدجواد ظریف، وزیر خارجه به وزیران خارجه کشورهای مختلف آغاز شد.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل پیشنهادهایی را برای مقابله با خروج آمریکا از برجام به مسئولان اجرایی ارائه داد.
رضا انصاری، نماینده مردم داراب در مجلس در نشست علنی صبح چهارشنبه پارلمان در تذکری آیین‌نامه‌ای خواستار رسیدگی به وضعیت کامیون‌داران شد.

بازیابی امید

عارف دیروز علی لاریجانی را برای نخستین بار در 10‌سال گذشته دچار چالش ریاست کرد، فراکسیون امید 5‌کرسی هیأت رئیسه را از آن خود کرد
علی لاریجانی در راند دوم انتخابات هیأت رئیسه، رئیس مجلس ماند اما کاهش چشمگیر آرای او نسبت به دوره‌های گذشته، افزایش رأی محمد‌رضا عارف در بهارستان و ریختن آرای اصولگرایان تندرو به سبد رأی او در کنار هم، سکانداری بهارستان را برای او دشوارتر از قبل کرده است.

سن مدیریت کشور پیر شده است

یادگار امام راحل ره گفت: امام با جوانان انقلاب را به ثمر رساند، اداره کرد و به پیش برد، اما سن مدیریتی در کشور ما پیر شده و تردیدی نیست که این پیری به پیری در تصمیم‌گیری منجر می‌شود.
جوسازی وزیر دفاع آمریکا علیه ایران
جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا با تکرار اتهامات خود علیه کشورمان گفت: ایران یک راکت را در اختیار حوثی‌های یمن قرار داده است که در ‌ماه آوریل از آن در یک حمله ناموفق علیه کشتی تجاری عربستان استفاده شده است.