26
یکشنبه 6 خرداد 1397
شماره 7394
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شروط مجلس برای پیوستن به CFT

معاون ظریف: ۶۳ کشور عضو حق شرط را در کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم مطرح کرده‌اند
گزارش
کمیسیون امنیت ملی در تکاپوست تا قبل از تعطیلات میانه خرداد، لایحه «الحاق دولت ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم» را به صحن برساند.
ویژه
واشنگتن‌پست به هشدارهای پیاپی «جیمز ماتیس» وزیر دفاع ترامپ درباره درگیری آشکار در شبه‌جزیره کره و اینکه این درگیری به یک فاجعه و جنگی تبدیل خواهد شد که ارتش آمریکا تاکنون به چشم خود ندیده است اشاره کرد و نوشت: احتمال درگیری همزمان با ایران و کره‌شمالی سران پنتاگون را با چالش نفرات، تاکتیک و لجستیکی بی‌سابقه‌ای روبه‌رو خواهد کرد.
سفیر سوریه در روسیه متذکر شد که حضور نیروهای ایرانی در سوریه، قانونی و با موافقت مقام‌های دمشق است.
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: فشارهای دشمنان و تحریم‌ها جلوی پیشرفت انقلاب و اسلام را نخواهد گرفت.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: با توجه به ترکیب جدید استانداران در دولت دوازدهم دیدیم که هیچ اتفاقی متناسب با گفتمان انتخاباتی آقای روحانی در استان‌ها شکل نگرفت.
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران می‌گوید: اتهام نازنین زاغری در پرونده جدیدی که برای او تشکیل شده امنیتی است و قرار شده پس از معرفی وکیل از سوی زاغری، جلسه دادگاه تشکیل شود.
اختلاف بر سر تعیین اعضای شورای مرکزی اعتماد ملی، کنگره این حزب را ناتمام گذاشت

2روایت از نشست بی‌پایان اعتماد ملی‌ها

احزاب
جمعه شب گذشته پس از یک تعویق 10ساله حزب اعتماد ملی در غیاب دبیرکل فعلی‌اش، موفق به برگزاری دومین کنگره سراسری‌اش شد؛ کنگره‌ای که هر چند در آغاز به‌دلیل تأکید سخنرانانش بر همدلی و وفاق ملی خبر از عزم جدی سیاسیون برای کاهش اصطکاک‌های سیاسی می‌داد اما در ساعت پایانی با تشنج و درگیری نیمه کاره ماند.
ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تعطیل شد

ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تعطیل شد

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به تعطیلی 9ماهه این ستاد گفت: آقای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس این ستاد، 2بار قول داد تا جلسات ستاد را برگزار کند اما هیچ کدام از قول‌هایش عملی نشد.
کمالوندی: برای بدترین شرایط هم آماده‌ایم
کمالوندی: برای بدترین شرایط هم آماده‌ایم
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران از آمادگی ایران برای رویارویی با بدترین شرایط ممکن سخن گفت و بر لزوم پایبندی عملی اروپا به ادعای حفظ برجام تأکید کرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
مردم را علیه مسئولان تحریک نکنیم/ بدهی 51هزار میلیاردی شهرداری/ کاهش اعتماد عمومی به بانک‌ها/ پروژه‌های نفتی بدون نیروی بومی