26
شنبه 5 خرداد 1397
شماره 7393
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

این بار اجتماع موافقان تفکیک کازرون

امام جمعه کازرون: وضعیت بازداشتی‌ها هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
دریچه
روز جمعه همزمان با برگزاری نمازجمعه کازرون و توضیحات امام جمعه این شهر درخصوص وضعیت طرح تقسیم این شهرستان، برخی اهالی قائمیه در شمال این شهرستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
ویژه
معاون وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با یک روزنامه اسپانیایی با بیان اینکه هیچ سیاستی علیه شهروندانی که تابعیت دوگانه دارند، وجود ندارد، تصریح کرد: در واقع، ما تابعیت دوم آنها را نادیده می‌گیریم و هیچ‌گاه از هیچ ایرانی نمی‌پرسیم آیا گذرنامه دیگری دارد؟
یک هفته بعد از دیدار کم سابقه سران ایران و اردن در حاشیه نشست استانبول؛ حسن روحانی در پیامی به ملک عبدالله دوم سالگرد استقلال پادشاهی اردن را به وی و مردم آن کشور تبریک گفت.

تصاویر روایت می‌کنند

رهبری
هنوز متن کامل بیانات چهارشنبه عصر رهبری با سران و کارگزاران نظام بر خروجی سایت‌های رسمی قرار نگرفته بود که عکس‌هایی از خوش و بش مسئولان نظام با ایشان رسانه‌ای شد. عکسی که «عکس یک» بسیاری از روزنامه‌های پنجشنبه ایران شد.

معمای انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس

قرار است چهارشنبه 9خرداد‌ماه جاری انتخابات هیأت‌رئیسه بهارستان برگزار شود. هرچند در ابتدا گمان می‌رفت چون 2 سال گذشته این انتخابات با تفاهم و تعامل میان فراکسیون‌های سیاسی پیش برود اما شواهد از تغییر استرات‍ژی فراکسیون‌ها در اجلاسیه سوم مجلس دهم خبر می‌دهند.
پیگیری وضعیت همسر سیدامامی از سپاه
رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان وزارت اطلاعات، پرونده فعالان محیط‌زیست جاسوسی نبوده است، گفت که درباره وضعیت همسر سیدامامی خواستار رسیدگی‌هایی شده‌ایم که هنوز پاسخی از مراجع مربوطه دریافت نکرده‌ایم.