26
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1397
شماره 7385
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آغاز رقابت فراکسیون‌ها بر سر کرسی‌های هیأت رئیسه

گزارش
قرار است سومین دوره انتخابات هیأت رئیسه مجلس کمتر از 2هفته آینده - یعنی ششم خردادماه - برگزار شود؛ همین امر سبب شده تا فراکسیون‌های سیاسی بهارستان برای تصاحب کرسی‌های بیشتر این جایگاه مشغول برنامه‌ریزی و رایزنی با دیگر نمایندگان باشند.
به‌دنبال براندازی نیستیم/ تکذیب نقل قول یک نماینده از شمخانی/ محکومیت ایران در کرسنت صحت ندارد/ مهلت نهایی تطبیق وضعیت احزاب
فرمانده کل سپاه: به گفته رهبری، سپاه سازمانی فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی است؛ سپاه سازمانی انسان‌محور است.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در نشست بنیاد «رهبران برای صلح»، رو آوردن قدرت‌ها به یکجانبه‌گرایی، عدم‌احترام به سایر فرهنگ‌ها و دخالت قدرت‌ها در امور داخلی سایر کشورها را از عوامل ریشه‌ای مشکلات جهانی دانست.
جهانگیری: برجام مبنای تسویه حساب جناحی نشود

آزرده از تخریب‌

نوبخت: نمی‌توانیم هم با دشمنان برخورد کنیم وهم مراقب دوستان باشیم تا از پشت خنجر نزنند
دولت
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور با توصیه همه جناح‌ها و نهادها به انسجام، وحدت و همصدایی در داخل برای عبور از شرایط فعلی گفته است: برجام نباید مبنای تسویه حساب‌های جناحی و سیاسی و به شعار این جناح یا آن جناح تبدیل شود.
وزیر دفاع: آمریکای لاتین برای ما مهم است

وزیر دفاع: آمریکای لاتین برای ما مهم است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با دریابد «جمیل بورداسوسا» فرمانده نیروهای مسلح بولیوی با بیان اینکه آمریکای لاتین در سیاست خارجی و دفاعی دولت و نیروهای مسلح، اهمیت ویژه‌ای دارد تأکید کرد: برهمین اساس، برای توسعه مناسبات دفاعی نظامی با کشور بولیوی ارزش قائل هستیم.
ترامپ، رئیس‌جمهور هرج و مرج است
ترامپ، رئیس‌جمهور هرج و مرج است
فرید زکریا از تحلیلگران شناخته شده مسائل سیاست خارجی در آمریکا می‌گوید: منطق ترامپ را برای خروج از توافق هسته‌ای ایران درک نمی‌کند و ترامپ با این تصمیم، متحدان آمریکا را به مبارزه طلبیده است.