14
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1397
شماره 7369
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون سابق حقوقی رئیس‌جمهور و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگویی که با جماران داشته، با اشاره به حوادث دی‌ماه96 گفته است: «ما در بیانیه مجمع روحانیون مبارز ابتدا به حق قانونی و مشروع اعتراض به حکومت اشاره کردیم.
رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران یکی در تبریز و دیگری در نیویورک با استعاره از پنیر به رئیس‌جمهور آمریکا و سفیر این کشور در سازمان ملل کنایه زدند.
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی با طرح این پرسش که آیا با وجود بازار پر سودی از سلاح، آمریکا می‌تواند حتی تمایلی برای پایان جنگ‌ها در منطقه داشته باشد؟ گفت: آیا بدون تهدید نمایی امنیتی از ایران می‌تواند بیش از 100میلیارد دلار سلاح در یک سفر به عربستان بفروشد؟
احمد مازنی، در گفت‌وگو با همشهری خبر داد:

تشکیل هیأت مؤسس گفت‌وگوی ملی

گفت وگو
گفت‌وگوی ملی نسخه‌ای است که عقلای دو جناح سیاسی کشور برای برون‌رفت از مشکلات پیش‌آمده بر سر آن توافق دارند و می‌خواهند به دور از جنجال‌های سیاسی و رسانه‌ای آن را به ثمر برسانند.

واکنش رئیس قوه قضاییه به شایعه عفو یک محکوم اعدامی

ریاست دستگاه قضا در واکنش به شایعه عفو یک محکوم از سوی رهبر انقلاب گفته است: اگر واقعا کسی طبق قانون مستحق تخفیف باشد باید از این ظرفیت قانونی بهره‌مند شود.
آیت‌الله جنتی: تسلیم هجمه‌های نادرست نشویم
دبیر شورای نگهبان با اظهار نگرانی درباره مسئله حجاب گفت: باید از مأموران نیروی انتظامی در زمینه برخورد با منکرات حمایت کنیم و تسلیم هجمه‌های نادرست نشویم.