26
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1397
شماره 7368
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حق خروج از «NPT»

یادداشت
3 راه‌حل ایران در مقابل اقدام احتمالی آمریکا درخصوص خروج از برجام از زبان وزیر امور خارجه، راه‌حل‌های راهبردی است که پیش روی ایران وجود دارد.
ویژه
سخنگوی وزارت امور خارجه، شهادت صالح صماد، رئیس شورای‌عالی سیاسی یمن را که بر اثر بمباران هواپیماهای متجاوز سعودی به شهادت رسید، به بازماندگان ایشان، مردم و اعضای شورای‌عالی سیاسی یمن تسلیت گفت.
عربستان سعودی چهره‌ای زشت از اسلام را به کشورهای جهان معرفی می‌کند.
با توجه به حسن رفتار نامبرده در دوران تحمل حبس در فرایندی کاملا قانونی، باقیمانده محکومیت حبس وی مورد آزادی مشروط و رأفت قرار گرفته است.
۲۶۴نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تأکید کردند که سپاه پاسداران در طول 40سال گذشته مظلومانه در برابر هجمه‌ها از ملت دفاع کرده است.

سؤال نفتی با بوی سیاسی

زنگنه خطاب به کریمی‌قدوسی: ما برای عزت ایران کار می‌کنیم چه اشکالی دارد با شما همفکر نباشیم؟
مجلس
جواد کریمی‌قدوسی قبل از این ماجرای سؤال از بیژن نامدار‌زنگنه اشتباهاتی در مجلس داشت ازجمله وقتی که ان‌پی‌تی یا معاهده منع اشاعه سلاح هسته‌ای N.P.T را به اشتباه MPT نوشته بود.
بعد از تهدید محمد‌جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان درباره احتمال خروج ایران از معاهده ان‌پی‌تی درصورت خروج آمریکا از برجام، این‌بار علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی کشورمان هم همین هشدار و تذکر را به‌عنوان یکی از سناریوهای احتمالی ایران مطرح کرده است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
نماینده درجه یک و 2 نداریم/رواست که مشکی بپوشیم