26
چهار شنبه 29 فروردین 1397
شماره 7362
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت‌پرده اختلاف در اروپا برای اعمال تحریم‌های ایران

گزارش
تحریم‌هایی که 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران آماده کرده‌اند تا رئیس‌جمهور آمریکا را قانع به ماندن در برجام کنند، در اروپا خریدار ندارد.
ویژه
وزارت اطلاعات و برخی دستگاه‌ها درباره جاسوس بودن فعالان بازداشت‌شده محیط‌زیست اختلاف‌نظر دارند.
مراسم ضیافت شام شامگاه دوشنبه به میزبانی امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش و با حضور وابستگان نظامی مقیم تهران در تالار 22بهمن ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
ارتش مدافع پرتوان تمامیت ارضی، منافع ملی و استقلال کشور است.
این همه جنس قاچاق، به وفور از ترکیه و چین به کشور وارد می‌شود که باعث رکود تولید، تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران شده است.

مشاجره در پارلمان بر سر واردات تجهیزات دارویی

سوال از وزیر بهداشت درباره تولیدات صافی دیالیز به جدال لفظی منجر شد
مجلس
درست در همان روزی که در فضای مجازی از غیبت معنادار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسات هیأت دولت صحبت بود و شایعه استعفای او از وزارت داغ می‌شد، حسن قاضی‌زاده هاشمی به مجلس رفت.
اصحاب رسانه خود را ارزان نفروشند

اصحاب رسانه خود را ارزان نفروشند

این خبرنگارها، این روزنامه‌نگارها، این دست به قلم‌ها، باید بدانند می‌توانند چیزی بنویسند که خدا هم به قلم ما و هم به مکتوب ما قَسم بخورد.
مرتضوی تهران است اما منزل نیست
مرتضوی تهران است اما منزل نیست
همسر سعید مرتضوی که در روزهای گذشته خبری از او نبود و حتی سخنگوی دستگاه قضایی گفته بود حکم جلبش صادر شده اما گیرش نیاورده‌اند، گفته است: همسرم در تهران است اما منزل نیست.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
نشست قوای سه‌گانه در مجلس/حمایت روسای 3فراکسیون از تشکیل کمیسیون فضای مجازی/خاوری با حمایت رئیس‌جمهور وقت فرار کرد/ نامه به روحانی و لاریجانی/ پایداری‌ها به‌دنبال سؤال جدید از رئیس‌جمهور