26
شنبه 18 فروردین 1397
شماره 7353
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که در حوزه انتخابیه‎اش قم به سر می‎برد، با آیات عظام وحید خراسانی، صافی گلپایگانی، شبیری زنجانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و سبحانی دیدار و گفت‌وگو داشته است.
تنش لفظی بین مقامات ایران و عربستان بالا گرفته است.
عکس‌خبر
سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن تأکید کرد که مصافحه با سفیر عربستان در این کشور تنها براساس اصول قرآن کریم و عمل به سنت شریف پیامبراکرمص صورت گرفت.
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در صفحه توییتر خود با اشاره ضمنی به اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر اینکه اگر عربستان می‌خواهد نیروهای نظامی آمریکا در سوریه بمانند باید هزینه این موضوع را تأمین کند، در مطلبی نوشت: «کماکان، دوشیدن بی‌کم و کاست ادامه دارد.
فواد معصوم، رئیس‌جمهور عراق در گفت‌وگو با شبکه العالم در پاسخ به این سؤال که آیا شما تاکنون بین ایران و آمریکا میانجیگری کرده‌اید؟ گفت: در دولت پیشین آمریکا نقش میانجیگری ایفا کرده‌ایم ولی در دولت کنونی آمریکا خیر.
رئیس سازمان انرژی اتمی:

ضرب شست ویژه برای برهم‌زنندگان برجام داریم

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل گفته برجام برای شکست‌ناپذیری تدوین شده است
هسته ای
هشدارهای مقامات کشورمان با نزدیکی مهلت تصمی0000م برجامی رئیس‌جمهور آمریکا افزایش می‌یابد.
تکرار ادعاهای ولیعهد سعودی علیه ایران

تکرار ادعاهای ولیعهد سعودی علیه ایران

ولیعهد سعودی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد: بیشتر کشورهای منطقه با ایران دشمن هستند.
گفت‌وگوهای وزیر دفاع در مسکو
گفت‌وگوهای وزیر دفاع در مسکو
وزیر دفاع کشورمان که به روسیه سفر کرده است در حاشیه کنفرانس امنیتی مسکو با وزیران دفاع پاکستان، صربستان و قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
غلامرضا کاتب، عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما از برگزاری جلسه‎ای با حضور تعدادی از نمایندگان استانی و رئیس سازمان صداوسیما برای بررسی انتقادات وارده به برنامه‌های نوروزی خبر داد.