۸
سه شنبه 28 آذر 1396
شماره 7274
سیاست
۲۳۰۲۳۶۰۷
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۰
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس درخصوص فیلم منتشر شده از صحبت‌های یک برنجکار با وزیر جهادکشاورزی، اظهار داشت ...
دادستان ‌کل کشور با اشاره به تداوم قاچاق فراوان کالا حتی از مبادی‌ رسمی، گفت: برخی مقامات و کسانی که باید دلسوزانه در عرصه باشند ...
صدا و سیما در یک مستند به نقش‌احمدرضاجلالی، جاسوس مرتبط با سرویس موساد پرداخت.

اگر برای قدس تصمیم عملی نگیریم پشیمان می‌شویم

رئیس مجلس: امروز شک نداریم که داعش با کمک آمریکایی‌ها به‌وجود آمد
رئیس مجلس با اشاره به تصمیم دونالد ترامپ درخصوص قدس اشغالی به روابط پنهان برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: با توجه به غیرت اسلامی این روابط خود را به حالت تعلیق درآورید.

پنجمین نشست سه‌جانبه ایران،آذربایجان و ترکیه

در ادامه سلسله نشست‌های سه‌جانبه ایران با کشورهای منطقه، وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پنجمین نشست سه‌جانبه وزیران خارجه ایران، ترکیه آذربایجان روز چهارشنبه در باکو برگزار خواهد شد.
شورای نگهبان
سخنگوی شورای نگهبان دیروز در یک همایش انتقادات متنوعی به مجلس و عملکرد نمایندگان وارد کرد؛‌ از زیادبودن جلسات علنی مجلسی‌ها گرفته تا عدم‌کارایی مصوبات نمایندگان در حوزه سیاست خارجی و عدم‌پایبندی مجلس به‌نظرات کارشناسی.

عارف: با انتشار اسامی نجومی‌بگیران موافقم

رئیس فراکسیون امید مجلس در پاسخ به پرسشی مبنی بر موافقت یا عدم‌موافقتش با اعلام اسامی نجومی‌بگیران، گفت: افشای اسامی تا زمانی که این موضوع مطرح است و دادگاه قطعی نکرده، به‌نظر نمی‌رسد که خیلی به صلاح آرامش جامعه باشد.

بازگشت پیکر 55 شهید به سرزمین مادری

پیکر ۵۵ شهید دوران دفاع مقدس صبح روز گذشته از مرز شلمچه وارد خاک وطن شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت ...