• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 16 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99978
+
-

جهان

مارکو به زیزو چه گفت؟
مارکو ماتراتزی 14سال بعد از درگیری‌اش با زیدان در فینال جام‌جهانی2006 درباره علت حادثه توضیح داده است. مدافع تیم ملی ایتالیا در این اعتراف اینستاگرامی دیرهنگام گفت: «ضربه سر زیدان؟ نه، انتظارش را نداشتم. ما در جریان بازی با هم اصطکاک داشتیم. زیدان در وقت اول اضافه نزدیک بود به ما گل بزند و رینو گتوزو از من خواست با او یارگیری نفر به نفر داشته باشم. بعد از نخستین برخورد شدیدی که داشتیم از زیدان عذرخواهی کردم ولی او واکنش بدی نشان داد. بعد از برخورد سوم دیگر اعصابم خرد شد. زیدان برگشت و گفت بعدا پیراهنم را بهت می‌دهم. من هم در جواب گفتم خواهرت را ترجیح می‌دهم.» این همان تک‌جمله طلایی است که خشم زیدان را برمی‌انگیزد و باعث می‌شود او همه‌‌چیز را فراموش کرده و به سمت ماتراتزی حمله‌ور شود.

لیورپول عملا قهرمان است
دروازه‌بان ملی‌پوش فرانسوی تاتنهام در گفت‌وگو با نشریه اکیپ گفت: «در شرایط فعلی همه خواهان ادامه و کامل‌شدن فصل هستند. اگر تنها 9هفته مانده به پایان لیگ برتر، همه‌‌چیز تمام‌شده اعلام شود اتفاق وحشتناکی خواهد بود. این به‌خصوص برای لیورپول با توجه به اختلاف زیادی که با سایر تیم‌ها داشت واقعا بی‌رحمانه است. آنها عملا قهرمان شده بودند.»
 
کومان زیر تیغ
سرمربی تیم ملی هلند کارش به جراحی کشید. رسانه‌های هلندی گزارش کردند که رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند دچار مشکل قلبی شده و به بیمارستان منتقل شده است. اما در تازه‌ترین خبر، روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که کومان در بیمارستان تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته است. فدراسیون فوتبال هلند در واکنش به این اخبار در توییتی نوشت: «این برای ما یک شوک است. خوشبختانه حال رونالد کومان بهتر است. قوی باش مربی و خوب استراحت کن.»

شروع دوباره کالچو همچنان مبهم است
وزیر ورزش ایتالیا به باشگاه‌های این کشور یادآوری کرد که با شروع دوباره تمرینات آنها از دیروز، بازیکنان تنها می‌توانند به‌صورت انفرادی یا در گروه‌های کوچک به تمرین بپردازند. وینچنزو اسپادافورا، در فیسبوک خود نوشت: «در ساعت‌های اخیر با مطالب عجیبی روبه‌رو شده‌ام ولی واقعیت این است که وضعیت ما نسبت به آنچه من همیشه درباره فوتبال گفته‌ام تفاوتی نکرده. شروع دوباره لیگ؟ فعلا امکان‌پذیر نیست؛ ببخشید.»

این خبر را به اشتراک بگذارید