• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 15 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99828
+
-

مرگ اسرار آمیز مادر


مادری پس از درگیری با دختر و پسرش بر سر تقسیم ارث، به طرز اسرارآمیزی جانش را از دست داد و به‌دنبال مرگ او پسر بزرگ این زن از خواهر و برادرش شکایت کرده و آنها را در مرگ مادرش مقصر می‌داند.
به گزارش همشهری، شامگاه پنجشنبه گذشته به قاضی مصطفی واحدی کشیک جنایی تهران خبر رسید که زنی 65ساله در خانه‌اش جان باخته و مرگ وی مشکوک است. پس از اعلام این گزارش، قاضی جنایی تهران به همراه تیم تجسس راهی محل حادثه که خانه‌ای حوالی شمال شرق تهران بود شدند و به تحقیق پرداختند. متوفی روی تخت در اتاق خواب افتاده بود و کف دستانش کبود بود. به گفته پزشکی قانونی حدود 6ساعت از مرگش می‌گذشت اما علت آن مشخص نبود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که این زن به همراه دختر و پسرش زندگی می‌کرد اما مدام با آنها درگیری داشت. دختر و پسر او با جسد روبه‌روشده و پلیس را خبر کرده بودند. دختر این زن در تحقیقات به پلیس گفت: من و برادرم چندوقتی می‌شد که با مادرم دچار اختلاف شده بودیم. از او خواسته بودیم تا خانه را بفروشد و سهم ما را از ارثیه پدری‌مان بدهد اما مادرمان زیر بار نمی‌رفت. به همین دلیل مرتب با هم درگیری داشتیم. 
وی ادامه داد: یک شب پیش از حادثه هم بار دیگر بر سر ارثیه و تقسیم آن با هم درگیر شدیم و مادرم بعد از دعوا به اتاقش رفت و در را قفل کرد. دیگر از او خبری نشد و ما فکر کردیم مانند همیشه به اتاقش رفته و قهر کرده است. صبح روز حادثه هم من و برادرم به سرکار رفتیم و عصر وقتی برگشتیم هنوز مادرمان داخل اتاقش بود. به همین دلیل از آتش‌نشانی کمک خواستیم تا قفل در اتاق را باز کند. آتش‌نشانان هم در محل حاضر شدند و پس از شکستن قفل وارد اتاق مادرمان شده و با جسد او مواجه شدیم.
پس از انجام تحقیقات اولیه در محل حادثه، قاضی جنایی دستور داد تا جسد به پزشکی‌قانونی انتقال یابد برای مشخص‌شدن علت اصلی مرگ متوفی. از سوی دیگر پسر بزرگ متوفی که ازدواج کرده است راهی دادسرای جنایی شد و از خواهر و برادرش که با مادرش زندگی می‌کرد شکایت کرد. او گفت که آنها در مرگ مادرش نقش دارند و مقصرند. با این شکایت تحقیقات در این پرونده آغاز شده تا راز مرگ مادر آشکار شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید