• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 26 اسفند 1396
کد مطلب : 9969
+
-

شفر امیدوار به صعود بوفون

سیتی، بارسا، یووه و بایرن، تیم‌هایی هستند که به عقیده وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال شانس بیشتری برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را دارند. او البته علاقه‌اش را هم در این پیش‌بینی‌ها دخالت داده است.

شفر بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را یک‌به‌یک در گفت‌وگو با همشهری ورزشی تحلیل کرده است.
  
لیورپول- سیتی
سیتی روی کاغذ تیم قوی‌تری به‌حساب می‌آید و به همین خاطر شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد دارد اما لیورپول هم تیمی است که با کلوپ خوب فوتبال بازی می‌کند. لیورپول در چند ماه اخیر نشان داده تیمی هجومی و غیرقابل پیش‌بینی است.
  
  بارسا- رم
شخصا دوست دارم این بازی را ببینم چون اعتقاد دارم تقابل این دو تیم در این مرحله فوق‌العاده خواهد بود. بارسا بازیکنی مثل مسی دارد و با سبکی جذاب بازی می‌کند. در مقابل رم هم فوتبال قابل احترامی به نمایش می‌گذارد و فکر می‌کنم مقابل بارسا زیبا بازی خواهد کرد.
 
   رئال‌مادرید- یوونتوس
قلبا دوست دارم یووه از این مرحله بالا بیاید؛ آن‌هم فقط و فقط و فقط به‌خاطر بوفون. این دروازه‌بان نه‌تنها اسطوره یووه بوده، بلکه باید الگویی برای تمام فوتبالیست‌های جوان باشد. بوفون با سنی و سالی که دارد هر روز سخت تمرین می‌کند و انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به موفقیت دارد. به‌نظرم همه باید زندگی حرفه‌ای را از بوفون یاد بگیرند.

    بایرن‌مونیخ- سویا
به‌عنوان یک آلمانی طرفدار بایرن هستم و امیدوارم این تیم را در مرحله بعد ببینم. بایرن به‌خاطر شهرتش روی کاغذ شانس بیشتری برای صعود دارد اما فراموش نکنیم سویا همان تیمی است که با حذف منچستر یونایند به این مرحله رسیده است. هر چند منچستر خوب بازی نمی‌کند و فقط بازیکنان بزرگ در ترکیب دارد اما به هر حال باز هم منچستر است و حذف کردنش کار هر تیمی نیست. با توجه به همین مساله بایرن هم بازی سختی پیش‌رو دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :