• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99584
+
-

جهان/ورزشی

  تاتنهام باارزش‌تر از منچستری‌ها
به گزارش دیلی‌میل، در یک تحقیق در دانشگاه مدیریت لیورپول، کایرن مگوایر، کارشناس مالی نشان داده که تاتنهام بالاتر از منچسترسیتی و لیورپول، ارزشمندترین باشگاه لیگ برتر انگلیس است. درواقع تاتنهام با سیستم پرداخت دستمزد کم و منظم و ساخت استادیومی تجاری با پتانسیل کسب درآمد بالا، توانسته به این جایگاه برسد. تاتنهام که در سال2018 در رده سوم ارزشمندترین باشگاه‌های انگلیسی بود، حالا با ارزش 2.6میلیارد پوند، ارزشمندترین باشگاه انگلیسی است. پس از تاتنهام تیم‌های شهر منچستر باارزش‌ترین باشگاه‌های انگلیس به‌حساب می‌آیند. این تحقیق ارزش سیتی را 2.2 و ارزش یونایتد را 2.1میلیارد پوند تخمین زده است. لیورپول با ارزش 1.6میلیارد پوند در رده چهارم این رده‌بندی جای دارد.

  ژابی آلونسو در کادرفنی پپ
به گزارش بیلد و به نقل از گل آلمان، ژابی آلونسو، مربی 38ساله اسپانیایی که هم‌اکنون سرمربی تیم جوانان رئال سوسیداد است، گزینه دستیاری پپ گواردیولا در منچسترسیتی برای فصل آینده به‌شمار می‌رود. پپ و آلونسو رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند. آلونسو طی سال‌های 2014 تا 2016 شاگرد گواردیولا در بایرن‌مونیخ بود و او را بهترین مربی دوران فوتبالش دانسته بود. داوید سیلوا و آندرس اینیستا دیگر گزینه‌های دستیاری پپ در سیتی هستند اما آلونسو با توجه به تجربه‌خود، شانس بسیار بیشتری دارد. پپ می‌خواهد آلونسو را جایگزین آرتتایی کند که با جدایی از کادرفنی سیتی راهی آرسنال شد و هدایت این تیم لندنی را برعهده 
گرفت.
  بسته پیشنهادی یووه برای بارسا
یوونتوس قصد دارد جهت تقویت خط هافبک خود، آرتور ملو، هافبک 23ساله برزیلی بارسلونا را به تیمش اضافه کند. با این حال، یوونتوس نمی‌خواهد برای چنین انتقالی پول هزینه کند و در تلاش است بازیکن به بارسلونا پیشنهاد دهد. در همین راستا گاتزتا دلو اسپرت گزارش داده، بارسلونا ابتدا به ده‌لیخت ابراز علاقه کرده اما این مدافع هلندی فروشی نیست و احتمالا پای بازیکنان دیگری به میان خواهد آمد. یوونتوس مایل است برای جذب آرتور، پیشنهاد خود را بهتر کند و علاوه بر میرالم پیانیچ، ماتیا دی‌شیلیو را نیز به بارسلونا پیشنهاد کند. پیش‌تر نیز موندو دپورتیوو از علاقه بارسلونا به دی‌شیلیو خبر داده بود، زیرا وی قابلیت بازی در دو سمت خط دفاعی را دارد.
  بی‌میلی اینتر به بازگشت ایکاردی
باشگاه اینتر از بازگشت راجا ناینگولان و ایوان پریشیچ پس از پایان حضور قرضی‌شان در تیم‌های کالیاری و بایرن‌مونیخ استقبال می‌کند. گاتزتادلواسپورت مدعی است هردوی این بازیکنان تابستان سال گذشته به‌دلیل قرارنداشتن در برنامه‌های تاکتیکی آنتونیو کونته قرض داده شدند و ازقضا در تیم‌های جدیدشان عملکرد خوبی داشتند؛ طوری که اینتر را مجاب کرده‌اند آنها را برگرداند. مائورو ایکاردی هم جزو دیگر بازیکنانی بود که اینتر قرض داد و به پاری‌سن‌ژرمن رفت. نراتزوری اما ظاهرا هنوز هم نسبت به برگرداندن این مهاجم آرژانتینی که فصل گذشته حواشی زیادی ایجاد کرد، بی‌میل است.

این خبر را به اشتراک بگذارید