• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 11 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99537
+
-

کتابخانه‌ی بین‌المللی کودکان مونیخ برگزار می‌کند

از خودتان نقاشى بکشید!

از خودتان نقاشى بکشید!

کتابخانه‌ی بین‌المللی کودکان مونیخ در فراخوانی از کودکان و نوجوانان جهان خواسته در این روزهای خاص، چهره‌ی خود را نقاشی کنند و برایشان بفرستند.
در این فراخوان آمده است: «مدرسه‌ها بسته است. شما اجازه‌ی دیدن دوستانتان یا حتی پدربزرگ و مادربزرگتان را ندارید؛ در بعضی از کشورها بچه‌ها حتی اجازه‌ی بیرون رفتن هم ندارند. بیماری همه‌گیر شده است. در چین، ژاپن یا هند، در ایران یا ترکیه، در ایتالیا، آلمان یا دانمارک، در آمریکا یا مکزیک، ناگهان مردم همه‌جا با انزوا روبه‌رو شده‌اند. شهرها به شهر ارواح تبدیل شده؛ هزاران صورت پشت ماسک محافظ پنهان شده‌اند.
کودکان و نوجوانان در برابر عدم امنیت بزرگ‌تر‌ها و اتفاقات مضطرب‌کننده‌ای که همه نگرانشان هستند چه واکنشی نشان می‌دهند؟ آن‌ها خودشان را در این شرایط استثنایی چگونه می‌بینند؟ سه کودک از تایوان، پرتره‌های تکان دهنده‌ای برای کتابخانه‌ی ما فرستادند؛ ما با دیدن نقاشی آن‌ها، فکر کردیم تا از کودکان و نوجوانان سراسر دنیا دعوت کنیم چهره‌ی خودشان را برایمان بکشند.
چیزهایی که ما دوست داریم بدانیم: حالتان چه‌طور است؟ به چه چیزهایی فکر می‌کنید و چه احساسی دارید؟ چگونه در زمان قرنطینه زندگی می‌کنید؟ لطفاً چهره‌ی خودتان را طراحی یا نقاشی کنید، تصویرتان را اسکن کرده و برایمان بفرستید. ما هم آن‌ها را در بخش نمایشگاه دیجیتالمان نمایش‌ می‌دهیم.
یادتان باشد اسم، سن و کشوری که در آن زندگی می‌کنید را هم برایمان بنویسید.
تصاویر اسکن‌شده را همراه با مشخصات خودتان به نشانی direktion@ijb.de ای‌میل کنید. منتظر کارهای هنری شما هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید