• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 10 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99520
+
-

منهای فوتبال

 داورزنی: چرا برای هیچ باید پول می‌دادیم؟
محمد داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران از تصمیم خود برای برکناری سرمربی تیم ملی دفاع کرده است. او‌ در روزهای اول‌سال قرارداد ایگور کولاکوویچ را فسخ کرد. داورزنی به ایسنا گفته است: «متأسفانه موضوع اصلی درباره فسخ قرارداد کولاکوویچ فراموش شده است، چرا باید فدراسیون والیبال ایران برای هیچ، ۶‌ماه حقوق پرداخت می‌کرد؟ المپیک یک‌سال به تعویق افتاده و در صورت ادامه همکاری، کولاکوویچ باید فروردین‌ماه سال آینده به ایران می‌آمد تا کار را شروع کند. قرارداد آقای کولاکوویچ شهریور‌ماه به پایان می‌رسید و در غیر این صورت باید قرارداد او را برای ۴ ماه یا یک‌سال دیگر تمدید می‌کردیم.» او در واکنش به این سؤال که مگر او پیش از این نیز با توجه به قراردادش، تنها ۲ تا ۳‌ماه در سال قبل از هر رویداد ملی به ایران نمی‌آمد تا تیم ملی را هدایت کند؟ گفته است: «ما اگر به او این اجازه را می‌دادیم که در کنار تیم ملی ایران با تیم‌های باشگاهی خارجی نیز همکاری کند، برخی از دوستان و حتی خبرنگاران ایرانی این موضوع را نمی‌پذیرفتند. در آن صورت او باید‌ ماه اکتبر تا‌ ماه می‌ میلادی را با تیم‌های خارجی کار می‌کرد. ماه می ‌هم همزمان با اردیبهشت‌ماه ماست که در آن صورت او باید تنها ۱۰روز را با تیم ‌ملی ایران پیش از هر رویداد کار می‌کرد.»

   کرونا نرود المپیک کنسل است
رئیس کمیته برگزار‌کننده المپیک توکیو در گفت‌وگو با هفته‌نامه نیکان‌اسپرت مدعی شده که دیگر به تعویق افتادن المپیک امکان‌پذیر نیست. وقتی از یوشیرو موری سؤال شد که آیا ممکن است در صورت ادامه تهدید کرونا برای جهان المپیک تا سال2022 به تأخیر بیفتد، پاسخ داد: «نه؛ در این صورت المپیک کنسل خواهد شد.»

  بودجه 30میلیاردی المپیک حذف می‌شود؟
بازی‌های المپیک یک‌سال به تعویق افتاده است. در این شرایط تکلیف ۳۰میلیارد تومان بودجه مازادی که به‌خاطر این بازی‌ها به کمیته ملی المپیک اختصاص پیدا کرده است چه می‌شود؟ هادی قوامی نماینده مجلس به فارس گفته: «پرداخت بودجه به دستگاه‌ها بستگی به فعالیت اقتصادی دارد. خیلی از ردیف‌ها هستند که اعتبار دارند اما وقتی فعالیتی نداشته باشند، این اعتبار به صفر می‌رسد. بنابراین با تعویق المپیک هم ممکن است فعالیتی نباشد و این بودجه اختصاص‌یافته به آنها تعلق نگیرد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید