• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 10 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99491
+
-

فوتبال ایران

 میلیچ: قراردادم را فسخ نکرده‌ام
مدافع استقلال درخصوص شایعه پرداخت مطالبات خود از سوی باشگاه استقلال و فسخ قراردادش با این تیم، به فارس گفت: «هنوز پولی به‌حساب من واریز نشده است، اما قرارداد خودم را هم با استقلال فسخ نکرده‌ام.» روز گذشته علی خلف، مدیر جدید روابط عمومی باشگاه شایعه فسخ قرارداد میلیچ و دیاباته را تکذیب کرد و گفت که پرداخت مطالبات بازیکنان به‌زودی انجام خواهد شد.

 تکذیب شایعه مدیرعاملی درویش
هیأت مدیره پرسپولیس اکنون با 3عضو ‌کار خود را دنبال می‌کند و این مسئله باعث شده تا شایعات زیادی درباره انتخاب مدیرعامل برای این تیم شکل گیرد. در این رابطه در بین اسامی مطرح‌شده برای مدیرعاملی سرخپوشان از رضا درویش، مدیرعامل سابق سایپا نیز نام برده شده است. درویش با رد این موضوع اینطور توضیح داد: «خبری از این موضوع نیست و هیچ صحبتی هم با بنده نشده است.»

  مهدوی‌کیا در سوگ برادر
ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال عزادار شد. مهدی مهدوی‌کیا پیشکسوت پرسپولیس در غم از دست‌دادن برادر خود غلامرضا مهدوی‌کیا سوگوار است. باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به برادران مهدوی‌کیا که سابقه بازی با پیراهن سرخ  را داشته‌اند، تسلیت گفته است.

  یک‌هشتم قهرمانی آسیا هم متمرکز می‌شود
کنفدراسیون فوتبال آسیا درنظر دارد که مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را نیز در یک کشور متمرکز برگزار کند. پیش‌تر از قول ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفته می‌شد که تنها 4بازی باقیمانده مرحله گروهی به این شکل برگزار می‌شود اما با توجه به اینکه امکان برگزاری بازی‌ها تا اواخر مرداد وجود ندارد، مسئولان‌AFC  هم به این نتیجه رسیده‌اند که باید بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی نیز به همین شکل انجام شوند.

  اعلام زمان فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا
براساس نامه ارسالی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا2021 که حکم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی2021 را هم دارد، از 28اسفند1399 تا 8فروردین1400 به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید