• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 10 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99482
+
-

با مردم

با مردم









فاصله‌گذاری در بانک‌ها فقط برای پرسنل بانک است
بیرون نگهداشتن مشتریان بانک بدون امکانات، رعایت نکردن حقوق شهروندی است. بانک‌ها می‌خواهند فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و مردم هم مشکلی ندارند اما آیا روش این است که مردم چسبیده به هم پشت در بانک باشند و تنها در بانک فاصله‌گذاری رعایت شود؟
خوشرو از تهران 

آنهایی که اطلاعات غلط به خورد جامعه داده‌اند پاسخ دهند
برخی رسانه‌ها ازجمله کیهان در زمان آغاز تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران تیتر زده بودند که درصورت تحریم نفت ایران، قیمت نفت ۱۰۰ دلار می‌شود و وضع ما بهتر خواهد شد. لطفا همین رسانه‌ها به تیترهای امروز خودشان نگاهی بیندازند و از اطلاعات و تحلیل‌های نادرستی که به مردم داده‌اند، دست بردارند.
رضایت از اصفهان

عادی شدن فضای جامعه تقصیر مسئولان است
مردم عادی دنبال عادی‌سازی‌ فضای جامعه نمی‌روند بلکه مسئولان مردم را به عادی شدن سوق می‌دهند. به‌عنوان یک بازنشسته بیمار که نیاز به پیاده روی روزانه دارم زمانی‌که آمار دولتی ابتلا در یکماه اخیر 70درصد کاهش اعلام می‌کند، به‌نظرتان من چه برداشتی از این آمار خواهم کردم. تحلیلم این است که شرایط عادی است و من می‌توانم به پیاده روی بروم.
ابراهیم‌زاده از تهران

فاصله‌گذاری در ایرلاین‌ها به هیچ وجه رعایت نمی‌شود
متأسفانه در پروازهای داخلی به هیچ‌وجه فاصله‌گذاری رعایت نمی‌شود و تمام صندلی‌ها پر است!به‌عنوان نمونه پرواز دیروز رفت و برگشت هواپیمایی ایران ایرتور به سمت مشهد بدون حتی یک صندلی خالی پرواز کرد. فاصله‌گذاری اجتماعی فقط روبه‌روی نانوایی‌ها و بسته‌نگه داشتن سینماها نیست؛ ایرلاین‌ها هم باید به‌خاطر سلامتی مردم صندلی‌ها را پر نکنند.
بقایی از مشهد

سال تحصیلی تمام شد ما به شبکه شاد نرسیدیم
دو فرزندم به‌معنای واقعی از درس ماندند چون نه من نه همسرم هیچ کدام گوشی هوشمند نداریم و از بستگان هم کسی نزدیک ما نیست که از کامپیوتر یا گوشی استفاده کنیم. خیلی‌ها مثل ما هستند و مانده‌اند با درس رها شده فرزندانشان چه کنند.
محمدرضا از تهران 

روزبازارهای همدان به حال خود رها شده اند
روز بازارهای همدان به حال خود رها شده‌اند و آنقدر بساط خود را گسترده‌اند که راهی برای رفت‌وآمد مشتریان نمانده است. از طرفی معلوم نیست مسئول این روز بازار کیست که درصورت بروز مشکل بتوان به او مراجعه کرد، ضمن اینکه از سرویس‌های بهداشتی و رعایت اصول مرتبط با کرونا و بهداشت خبری نیست.
علوی از همدان 

قند با بوی ماهی از کجا آمده است
به تازگی قندهایی در فروشگاه‌های کرج عرضه می‌شود که به‌شدت بوی ماهی می‌دهد. اینکه چگونه این قندها به بوی ماهی آغشته شدند یک بحث است و اینکه چگونه قندهایی با این کیفیت برای فروش عرضه می‌شوند یک بحث دیگر است. از سه راه گوهردشت، کمالشهر، چهارراه طالقانی و حصارک چنین قندهایی در یک‌ماه اخیر خریده‌ام. نکته اینکه فروشگاه‌ها به سرعت قند را پس می‌گیرند.
شفیقی از کرج

پرداخت حقوق با ارقام سال گذشته چه معنی دارد؟
در‌ماه دوم سال به تازگی حقوق فروردین‌ماه ما را پرداخته‌اند که مطابق رقم پارسال است، اما مالیات به رقم سال جدید از آن کم شده است. آیا قانونا می‌توانند در سال جدید افزایش حقوق نداشته باشند. این چگونه حمایتی از نیروی کار است.
از پرسنل یک شرکت خصوصی در تهران

شبکه شاد فقط کار و هزینه را اضافه کرده است
به‌عنوان یک فرهنگی که با کامپیوتر و اینترنت آشنایی کامل دارم، می‌گویم که در شبکه شاد به‌دلیل نبود زیرساخت کافی هیچ کاری از پیش نمی‌بریم و فقط برای پرکردن تایم کاری یک سری صوت و تصویر در آنجا ارسال می‌کنیم. بعد از ساعت درس در نرم افزارهای واتساپ و تلگرام درس را ادامه می‌دهیم. چرا این همه جامعه مخاطب این نرم‌افزار را اسیر این نرم افزار ضعیف کرده‌اند.
معلم ابتدایی از تبریز

عوارضی قزوین - کرج زندگی مردم محمدیه را مختل کرده است
 افزایش تعرفه‌ها و گران شدن دوباره عوارضی اتوبان قزوین به کرج بی‌اعتنایی به مطالبات شهروندان محمدیه است و فشار زیادی به مردم وارد می‌کند. چرا که برای هر بار رفت‌وآمد از آن باید عوارض بپردازند از مسئولان تقاضا داریم نسبت به جابه‌جایی ایستگاه عوارضی در محمدیه (قزوین - کرج) که سال‌هاست وعده آن داده شده اقدام کنند.
انفرادی از قزوین

بانک‌ها حتی با مراجعه هم پاسخگو نیستند
بانک‌ها و اخبار مدام اعلام می‌کنند برای رمز دوم و پویا از طریق اینترنت اقدام کنند اما نرم افزارهایی که معرفی می‌کنند کارایی لازم را ندارند و در نهایت پیام می‌دهند «لطفا به یکی از شعب ما مراجعه کنید»، چرا اطلاعات درست به مردم نمی‌دهند. اگر کسی مجبور نباشد دوست ندارد به بانک مراجعه کند حتی اگر کرونا در کار نباشد.
برخورداری از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید