• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 9 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99370
+
-

با مردم

با مردم









 هجوم افراد ناآگاه در بورس نگران‌کننده است
به‌عنوان کسی که کافی‌نت دارد هرروز با افراد زیادی مواجه می‌شوم که برای ثبت‌نام در بورس به کافی‌نت مراجعه می‌کنند درحالی‌که کمترین اطلاعی از بورس و نحوه معاملات آن ندارند. یکی از کسانی که برای ثبت‌نام در یک کارگزاری آمده بود بعد از اینکه مراحل ثبت‌نامش انجام شد می‌گفت می‌خواهم بورس بخرم و به گفته خودش حتی سواد ابتدایی هم نداشت. واقعا این روال تا کی ادامه دارد و چه‌کسی پاسخگوی سرمایه‌های امثال این فرد است که احیانا در اثر ناآگاهی بر باد می‌رود.
اکبری از تهران 

   همراه اجباری برای بیمار کرونایی به چه معناست
اینکه می‌گویند بیمار کرونایی باید قرنطینه باشد و ملاقاتی ندارد و غیره قبول و منطقی است اما اینکه مادر ما را در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام علی(ع) کرج بستری کرده‌اند و اجبارا می‌خواهند کسی همراه او باشد، ‌واقعا برای ما جای ابهام است. مادر ما در بخش بیماران حاد تنفسی در این بیمارستان بستری است و مدام از ما تقاضا دارند یک همراه برای او به بیمارستان بفرستیم درحالی‌که خود وزارت بهداشت می‌گوید این کار اصولی نیست. در این شرایط که امکان پرستاری از مادرمان را نداریم آیا رواست بیمارستان تا این میزان ما را تحت فشار بگذارد.
یگانه‌یار قناعت از کرج

   بسیاری از روستاهای سیستان‌و‌بلوچستان گیرنده دیجیتال ندارند
درحالی‌که به‌دلیل شیوع کرونا مردم مدت زمان بیشتری را در منزل می‌گذرانند تعداد قابل توجهی از روستاهای سیستان و بلوچستان به‌خصوص در شهرستان‌های سراوان، سیب، سوران، مهرستان و نیکشهر فاقد گیرنده دیجیتال هستند درحالی‌که شبکه‌های ماهواره‌ای متعددی در این نقاط قابل دریافت است. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به نصب تجهیزات گیرنده دیجیتال در این شهرستان‌ها اقدام کنند.
دراززهی از روستای جوزدر شهرستان نیکشهر

   هزینه‌های سنگین آزمایش‌های کرونا را چگونه تامین کنیم؟
مادرم به‌دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده و پزشکان توصیه کردند همه کسانی که با ایشان در ارتباط بودند تست کرونا بدهند. اکنون همه ما آماده انجام تست کرونا هستیم اما مشکل اینجاست که هزینه تست کرونا برای هر نفر بیش از 500هزار تومان تمام می‌شود و اگر قرار باشد ما 6فرزند که از مادرمان به نوبت مراقبت می‌کردیم تست کرونا بدهیم و همسران و فرزندانی که احیانا با ما در ارتباط بوده‌اند، رقم سنگینی شکل می‌گیرد که در این شرایط وانفسای اقتصادی پرداخت آن فشار مضاعفی به خانواده‌ها تحمیل می‌کند. چرا مسئولان برای جلوگیری از شیوع کرونا تمهیدات جدی‌تری برای این موارد درنظر نمی‌گیرند.
رضایی از کرج 

   هدایت معتادان به در خانه‌های مردم درست است؟
از آنجایی که فیلمی با مضمون حضور گسترده معتادان در کنار خیابان در محدوده شوش منتشر شده، این روزها پلیس برای پراکندن این جمعیت با آژیرکشیدن و حضور در این محدوده معتادان را پراکنده می‌کند و اغلب معتادان به در خانه‌های مردم و کوچه‌ها پناه می‌برند که زندگی عادی مردم محل را مختل کرده است. از مسئولان عاجزانه تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی کنند و به جای پراکندن این جمعیت در کوچه و پسکوچه‌ها آنها را جمع‌آوری کرده و به کمپ یا اقامتگاهی منتقل کنند.
قیومی از تهران 

   مراقب امید و پول مردم باشند
وضعیت بورس این روزها خیلی عالی و ایده‌آل است و هر سهمی که خریداری شود سود خواهد داشت اما تردیدی نیست که این وضعیت موقت است زیرا معلوم نیست چه خوابی برای این حجم از ورود نقدینگی دیده‌اند. از دولتمردان تقاضا داریم مراقب امید و پول مردم باشند و یک‌بار هم که شده اجازه دهند همه از این بازار سود ببرند.
صفرپور از زنجان 

   فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز تعویض پلاک رعایت نمی‌شود
بسته بودن طولانی مدت مراکز تعویض پلاک که باعث سرگردانی مردم شده بود باعث شده با بازگشایی این مراکز شمار زیادی از مردم بدون رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این مراکز حضور پیدا کنند که با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا می‌تواند بسیار خطرناک باشد.
بغدادی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید