• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 7 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99149
+
-

شوهر دوم مظنون اصلی قتل زن


به‌دنبال قتل زنی جوان در پایتخت، شوهر دوم او که پس از این جنایت فراری شده، به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است.
به گزارش همشهری، شامگاه پنجم اردیبهشت‌ماه صدای درگیری و فریادهای زن و مردی از داخل آپارتمانشان در مرکز تهران، فضای ساختمان را پر کرد. وقتی همسایه‌ها خودشان را به مقابل این آپارتمان رساندند، صدای فریادها دیگر قطع شده بود. در آپارتمان اما نیمه‌باز بود و همسایه‌ها برای سرکشی وارد آنجا شدند و با پیکر نیمه‌جان زن همسایه روبه‌رو شدند اما از همسر و بچه‌های وی خبری نبود. ماجرا به اورژانس گزارش شد و امدادگران راهی محل حادثه شدند و زن 38ساله که آثار ضرب و شتم روی بدن و صورتش وجود داشت، برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش برای نجاتش بی‌فایده بود و او صبح روز بعد یعنی ششم اردیبهشت‌ماه به کام مرگ رفت.
در این شرایط با دستور قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران  تحقیقات در این خصوص آغاز شد و کارآگاهان راهی بیمارستان شدند. آنطور که پزشکان می‌گفتند علت اصلی مرگ زن جوان مشخص نبود اما روی بدن و صورت قربانی آثار ضرب و جرح دیده می‌شد که نشان از درگیری قبل از مرگ می‌داد. در ادامه مأموران به تحقیق درخصوص زندگی قربانی پرداختند و دریافتند که او چند سال قبل به‌دلیل اختلافات خانوادگی از همسر اولش جدا شده بود. مدتی بعد اما با مردی به نام حسن آشنا شده و با او ازدواج کرده بود. اگرچه حاصل ازدواج دوم این زن 2دختر بود اما او در زندگی دومش هم با مشکلات زیادی مواجه بود. یکی از همسایه‌ها به کارآگاهان گفت: ما مدام صدای درگیری آنها را می‌شنیدیم و می‌دانستیم که آنها به‌شدت با یکدیگر اختلاف دارند. شب حادثه هم طبق معمول صدای فریادهای آنها، در تمام ساختمان پیچیده بود. 
ابتدا تصور کردیم دعوای همیشگی آنهاست اما ناگهان صدای فریادهای زن جوان قطع شد و ما ترسیدیم. فورا خود را به مقابل آپارتمان زوج جوان رساندیم که با پیکر بی‌جان او روبه‌رو شدیم. همچنان که تحقیقات ادامه داشت، خانواده مقتول به دادسرای جنایی تهران رفتند و از دامادشان به اتهام قتل شکایت کردند. یکی از اعضای این خانواده گفت: اختلاف مینا (مقتول) با شوهرش به‌خاطر کارهای خلافی بود که شوهرش انجام می‌داد. اگرچه حسن در کار مبل‌سازی‌ بود اما در کنارش خلاف هم می‌کرد. او در کار تهیه و توزیع مواد‌مخدر بود. مینا بارها از شوهرش هنگام بسته‌بندی مواد عکس و فیلم تهیه کرده بود و همیشه از این موضوع گلایه داشت. حتی همسرش را تهدید کرده بود که اگر دست از خلاف برندارد، فیلم را به پلیس تحویل داده و او را لو می‌دهد. آنها بر سر این موضوع اختلاف داشتند و مدام دامادمان، او را کتک می‌زد.
وی ادامه داد: یکی از دعواهایشان روز سیزده‌بدر بود که قرار بود مینا به همراه 2دخترش به خانه پدری‌اش برود اما ‌‌شوهرش مخالفت کرد و به‌شدت مینا را مورد ضرب و شتم قرار داد و در خانه حبسش کرد. به حدی که تا چند روز سر و صورت مینا کبود بود. شب حادثه هم قرار بود مینا با دخترهایش به خانه خواهرش بروند اما باز حسن اجازه نداد. برای همین مینا به دخترهایش گفت به خانه خاله‌شان بروند تا او پدرشان را آرام و راضی کند اما ظاهرا پس از رفتن بچه‌ها حسن با مینا درگیر شده و او را به قتل رسانده است. با انجام تحقیقات اولیه، پرونده با دستور قاضی جنایی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد و گروهی از کارآگاهان مأمور شدند تا مخفیگاه شوهر مقتول را شناسایی و او دستگیر کنند. علاوه بر این، قاضی دستور داد تا از دختران مقتول نیز درباره شب حادثه تحقیق شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید