• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 6 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99141
+
-

تعطیلی لیگ به سود مدیران پرسپولیس!

آپشن‌های نجومی مدیریت قبلی در قراردادهای بازیکنان درصورت قهرمانی بدهی‌های باشگاه را چندبرابر می‌کند

گزارش
تعطیلی لیگ به سود مدیران پرسپولیس!

حمیدرضا علیپور

رقابت‌های لیگ با شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است و هنوز تکلیف ادامه یا توقف لیگ مشخص نیست. پرسپولیس در این فصل با اختلاف 10امتیازی در صدر جدول قرار دارد و به‌نظر می‌رسد درصورت از سرگیری مجدد این بازی‌ها سرخپوشان کار سختی برای «پوکر قهرمانی» نداشته باشند. در روزهای گذشته تیم‌های زیادی از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواستار توقف لیگ و البته عدم‌انتخاب قهرمان شدند. این موضوع با واکنش سرخپوشان همراه شد و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تنها درصورتی لیگ می‌تواند پایان یابد که این تیم به‌عنوان قهرمان مشخص شود.البته فقط یک مسئله شاید باعث خوشحالی مدیران پرسپولیس از پایان یافتن لیگ بدون انتخاب قهرمان شود. هرچقدر هواداران از ثبت یک رکورد تاریخی در تاریخ لیگ‌های فوتبال ایران شادمان خواهند شد، باشگاه به‌خاطر آفرها و آپشن‌های قرارداد بازیکنان که برای پاداش قهرمانی در قراردادهای‌شان لحاظ شده بیشتر از قبل به آنها بدهکار خواهد شد.
 
آپشن‌های نجومی عرب
ایرج عرب، مدیرعامل سابق پرسپولیس بعد از ناکامی در نگه داشتن برانکو و جدایی سرمربی تیم با واکنش بسیار تندی از سوی هواداران روبه‌رو شد و کار تا جایی پیش رفت که هواداران خشمگین با اجتماع جلوی در باشگاه خواستار برکناری او شدند. عرب بعد از این اتفاق تلاش کرد تا با حفظ ستاره‌های کنونی حداقل ترکیب تیم قهرمان را حفظ کند. مدیرعامل سابق پرسپولیس به این منظور با تک‌تک بازیکنان جلسه گذاشت و در اقدامی بسیار عجیب آفرهای عجیبی در قرارداد بازیکنان تیم لحاظ کرد.
طبق این آفر، درصورت قهرمانی سرخپوشان در این فصل قرارداد سرخپوشان به میزان بسیار زیادی بالا خواهد رفت؛ به‌عنوان مثال بیرانوند برای کسب چهارمین قهرمانی سرخپوشان نزدیک به 8میلیارد دریافت خواهد کرد و این اتفاق در قرارداد بیشتر بازیکنان تیم لحاظ شده است. با توجه به این اقدام عرب به‌نظر می‌رسد برای مدیران باشگاه خیلی بهتر باشد که این تیم قهرمان نشود تا اینکه بخواهند در پایان فصل با کوهی از بدهی روبه‌رو شوند.

 تمرین فعلا بی‌تمرین
بدهی‌های باشگاه پرسپولیس آنقدر زیاد شده که مدیران باشگاه هنوز نتوانسته‌اند طلب بازیکنان تیم را پرداخت کنند. مسئولان تیم حتی نخستین قسط باشگاه بلژیکی برای بیرانوند را به رسن پرداخت کردند و این اتفاق باعث شده که بازیکنان تیم بسیار از این موضوع شاکی و ناراحت باشند. سرخپوشان به همین دلیل قصد دارند که با آغاز تمرینات در محل تمرین حضور پیدا نکنند و دست به اعتصاب بزنند و به همین دلیل به‌نظر می‌رسد که شیوع کرونا تا اینجای کار فعلا به نفع مدیران باشگاه شده باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید