• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 4 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99040
+
-

جهان


  کوتینیو به چلسی پیشنهاد شد
رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند چلسی یکی از تیم‌هایی است که بارسا، فیلیپ کوتینیو را به آنها پیشنهاد داده است. بایرن‌مونیخ طبق قرارداد قرضی‌ای که فصل گذشته با بارسا امضا کرده از این امکان برخوردار است که بازیکن برزیلی را در پایان فصل جاری به‌صورت دائمی جذب کند ولی تقریبا شکی باقی نمانده که بایرن تمایلی به این‌کار ندارد. بازگشت کوتینیو به نوکمپ در پایان فصل قطعی به‌نظر می‌رسد و با توجه به اینکه کوتینیو شخصا مایل است به انگلیس بازگشته و فوتبال را در لیگ برتر دنبال کند احتمال انتقال او به تیم‌های لیگ برتری بیشتر به‌نظر می‌رسد.

   کاپیتان‌های لالیگا: نه تمرین می‌کنیم و نه بازی!
اتحادیه بازیکنان فوتبال انگلیس با طرح پیشنهادی لالیگا برای شروع تمرینات در ‌ماه می ‌و سپس ادامه بازی‌ها از ‌ماه ژوئن مخالفت کرد. کاپیتان‌های تیم‌های لالیگا به غیر از سرخیو راموس و لیونل مسی در جلسه‌ای گرد هم آمدند و اعلام کردند که بازیکنان تابع تصمیمات دولت و مسئولان بهداشت هستند و هر زمان که وضعیت قرمز برداشته شود، حاضر به بازگشت به تمرینات خواهند بود. بازیکنان لالیگا اعتمادی به طرح پیشنهادی لالیگا ندارند و تا پیش از تمام‌شدن خطر کرونا قصد تمرین و بازی ندارند.

   کلوپ جای یواخیم لوو؟
یورگن کلوپ ممکن است با وجود داشتن قراردادی طولانی‌مدت با لیورپول، زودتر از موعد این تیم را ترک کند. به گزارش کریستین فالک از بیلد، تیم ملی آلمان علاقه دارد پس از یواخیم لوو، یورگن کلوپ را به‌عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند و کلوپ نیز تمایل زیادی برای تجربه حضور در تیم ملی آلمان دارد. کلوپ در صورت فتح لیگ برتر انگلیس با لیورپول، به تمامی اهداف در این تیم دست می‌یابد و به‌دنبال چالش دیگری در دوران حرفه‌ای خود خواهد بود. هدایت تیم ملی آلمان، ‌رؤیا و چالشی بزرگ برای یورگن کلوپ به‌شمار می‌رود. قرارداد یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان تا پایان جام‌جهانی2022 معتبر است اما ممکن است پس از یورو2020 اتفاقات دیگری رقم بخورد.

   حمایت مولر از نویر
این روزها پرونده تمدید قرارداد نویر با بایرن مونیخ به مسئله‌ای داغ در فوتبال آلمان تبدیل شده و حواشی زیادی را به‌دنبال داشته است. توماس مولر، کاپیتان دوم بایرن‌مونیخ در مصاحبه با بیلد درخصوص مسائل مختلفی ازجمله ادامه همکاری نویر و بایرن‌مونیخ صحبت کرده و برای همبازی‌اش سنگ‌تمام گذاشته است: «کاپیتان‌شدن در بایرن‌مونیخ؟ امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد. همیشه سعی کرده‌ام در تیم مسئولیت بالایی داشته باشم اما مانوئل نویر در بایرن‌مونیخ هست و خوشحال می‌شوم او تا پایان دوران فوتبالم، کاپیتان تیم بماند. طرفین هنوز یک‌سال برای توافق فرصت دارند. امیدوارم درنهایت تمدید قرارداد نویر با بایرن‌مونیخ انجام شود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید