• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 4 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99033
+
-

نکته بازی


یک مدیرعامل برای فرشید بیاورید!

انتقادات تند فرشید اسماعیلی از احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال باعث احضار او به کمیته انضباطی باشگاه شد. در همین شروع کار سعادتمند، اسماعیلی انتقادات تندی از او کرده بود که این مسئله حتی با واکنش منفی چند پیشکسوت آبی‌ها هم همراه شد. جالب است که اسماعیلی در دوران مدیران قبلی هم از این داستان‌ها داشت و مثلا بعد از مجادله با امیرحسین فتحی، برای مدتی از حضور در تمرینات و مسابقات منع شد. در اینکه مشکل مدیریتی در فوتبال ایران موج می‌زند اصلا تردیدی نیست، اما بالاخره بازیکن هم باید جایگاه خودش را بداند و به همین راحتی از حریمش تجاوز نکند. اگر قرار باشد هر فوتبالیستی به‌خودش اجازه بدهد به همین راحتی به مدیرانش بتازد، سنگ روی سنگ بند می‌شود؟ به‌نظر می‌رسد وزارت ورزش باید مدیرعامل استقلال را با هماهنگی فرشید جان انتخاب کند!

این دعوا فقط تو را کم داشت

دعوای علی کریمی با آن خواننده کذایی، فقط معطل سوشا مکانی عزیز بود. استاد مکانی ضمن حمایت از هر دو طرف درگیری و البته انتقاد شدید از کاربران فضای مجازی، وعده داده هر طور شده پیام صادقیان را به فوتبال برمی‌گرداند. آقا بیا یک قرار خداپسندانه با هم بگذاریم؛ یا شما پیام را به فوتبال برگردان یا اگر نشد خودت هم با پیام برو؛ اینطوری قبول است؟ نمی‌دانیم چرا این روزها صادقیان و برخی رفقای او اینقدر اصرار دارند که پیام« قربانی» شده؛ درصورتی که او خودش اصرار شگفت‌انگیزی به زیست در حاشیه داشت و در این شرایط اگر تمام دنیا هم جمع شوند نمی‌توانند به آدم کمک کنند. مثلا همین علی کریمی هم به سهم خودش سعی کرد پیام را احیا کند، اما مثل علیرضا منصوریان و علی دایی ناکام ماند. حالا شما کجای داستانی؟

نیازمند را نخر پرسپولیس!

شایعه شده پرسپولیس به پیام نیازمند پیشنهاد داده است. سرخپوشان آخر فصل علیرضا بیرانوند را از دست می‌دهند و طبیعتا باید دنبال یک جانشین برای او باشند. البته نیازمند یک فصل دیگر با تیم اصفهانی قرارداد دارد و سپاهان به‌راحتی او را از دست نخواهد داد. با این حال ما یک استدلال جدی‌تر داریم برای آنکه پرسپولیس باید قید پیام را بزند. دلیلش هم مصاحبه اخیر اوست. نیازمند در واکنش به پیشنهاد پرسپولیس گفته: «فعلا که با سپاهان قرارداد دارم و بعدش هم می‌خواهم لژیونر شوم.» خب اینطوری پیام نشان می‌دهد هوای خارج در سر دارد و این یعنی به درد پرسپولیس نمی‌خورد. در همین نیم‌فصل گذشته که بیرانوند شرایط مشابه داشت، به هیچ توپی نه نگفت و دو سرمربی تیم را برای نیمکت‌نشین شدن متقاعد کرد. حالا از چاله بیرو دربیایید، بیفتید توی چاه نیازمند!

این خبر را به اشتراک بگذارید