• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 4 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99031
+
-

رفتنی‌های پرسپولیس: 1+ 3

بیرانوند، ترابی، رسن، سیدجلال؛ به‌جز این 4نفر بقیه بلوف می‌زنند


در شرایطی که تکلیف ادامه لیگ برتر به‌خاطر شیوع کرونا هنوز مشخص نیست شایعات زیادی اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد. طی روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره پیشنهادهای خارجی بازیکنان پرسپولیس منتشر شده و از دل اخبار اینطور برمی‌آید که نیمی از بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل از جمع سرخپوشان خواهند رفت. اما نگاهی به اخبار موثق‌تر و جزئیات این پیشنهادها نشان می‌دهد که تعداد زیادی از این اخبار صرفا برای بازارگرمی است و تنها تعداد کمی از بازیکنان شرایط رفتن را دارند.

  بیرانوند، تنها جداشده قطعی
علیرضا بیرانوند به‌طور قطع فصل بعد در پرسپولیس نخواهد بود و قراردادش با آنتورپ بلژیک برای فصل بعد امضا شده است. دروازه‌بان اول پرسپولیس بعد از پایان کرونا باید برای تست پزشکی به بلژیک سفر کند و بعد از آن برای قرارداد نهایی ایران را ترک خواهد کرد. به این ترتیب تنها جداشده قطعی سرخپوشان تا اینجای کار این دروازه‌بان خواهد بود.

  بشار و ترابی؛ محتمل‌تر از بقیه
2ستاره خط میانی سرخپوشان به‌احتمال فراوان فصل آینده از پرسپولیس جدا خواهند شد. مهدی ترابی که در این فصل فوق‌ستاره تیمش بوده و نقش مهمی در نتایج سرخپوشان داشته با چند پیشنهاد جدی از خارج کشور روبه‌رو شده است. او با توجه به بندی که در قرارداد خود دارد می‌تواند با پرداخت 25درصد از مبلغ قرارداد جدیدش از پرسپولیس جدا شود. بنابراین ستاره شماره9پرسپولیس احتمالا در فصل آینده در ایران حضور نخواهد داشت. بشار رسن هم از شرایط خود در پرسپولیس راضی نیست و بدقولی‌های مکرر باشگاه حسابی او را ناراحت کرده است. هافبک عراقی ترجیح می‌دهد در قطر و عربستان بازی کند مگر اینکه مسئولان پرسپولیس بتوانند او را راضی کنند.

  علیپور و انصاری؛ بازارگرمی به‌جای پیشنهاد
طی روزهای اخیر درخصوص جدایی علیپور و محمد انصاری در پایان این فصل اخبار زیادی به گوش رسیده اما این دو بازیکن با توجه به شرایط این فصل خود پیشنهادی ندارند. علیپور فصل گذشته درخشش بسیار خوبی داشت و به همین دلیل با پیشنهادی از روسیه روبه‌رو شد اما مسئولان وقت پرسپولیس به‌دلیل اینکه نمی‌خواستند بعد از رفتن برانکو با بحران جدیدی روبه‌رو شوند با این انتقال مخالفت کرده و او را در تیم نگه‌داشتند. اما مهاجم جوان پرسپولیس در این فصل با افت فاحشی روبه‌رو شده و به همین دلیل احتمالا جایی نخواهد رفت و کماکان در خدمت سرخپوشان باقی خواهد ماند. همچنین محمد انصاری هم بعد از رد پیشنهاد باشگاه چینی فعلا پیشنهاد جدی ندارد و احتمالا او هم سرخپوش خواهد ماند.

  پول شجاع را بدهید می‌ماند
شجاع خلیل‌زاده یکی از بهترین مدافعان چند فصل اخیر لیگ ایران بوده است. شنیده‌ها حاکی از این است که مدافع سرخپوشان با پیشنهادی جدی از لیگ قطر روبه‌رو شده و احتمال دارد در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود. نکته مهم اینجاست که شجاع از دست مسئولان پرسپولیس حسابی دلخور است و به مدیران باشگاه اعلام کرده درصورتی که مطالبات او را پرداخت کنند حاضر است همچنان در پرسپولیس بماند و به‌کار خود ادامه دهد.

  سیدجلال به انزلی می‌رود
در کنار همه این احتمالات، بحث رفتن سیدجلال حسینی را هم باید جدی گرفت. برخلاف سایر بازیکنان که پیشنهادهای خارجی را دلیل رفتن از پرسپولیس عنوان می‌کنند، کاپیتان اول پرسپولیس در حال برنامه‌ریزی برای خداحافظی از فوتبال است. سیدجلال در تمام این سال‌ها همیشه در مصاحبه‌هایش گفته بود پیش از خداحافظی به انزلی می‌رود تا فصل آخر فوتبالش را برای ملوان بازی کند. با وجود اینکه ملوان در لیگ‌یک شرایط نابسامانی دارد اما حسینی مصمم است تا تحت هر شرایطی فصل آخر فوتبالش را در این تیم و در شهر زادگاهش سپری کند. بنابراین به‌احتمال فراوان کاپیتان پرسپولیس در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا می‌شود تا به وعده خودش عمل کند. در این صورت حتی با وجود ماندن شجاع، باز هم پرسپولیسی‌ها نیاز به جذب یک مدافع میانی خواهند داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید