• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 4 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99029
+
-

جلالی: لیگ نباید لغو شود

هیچ‌کس مسئولیت انتخاب اسکوچیچ را به گردن نمی‌گیرد

جلالی: لیگ نباید لغو شود


امیرحسین اعظمی| لیگ ایران در حالی به تعطیلات موقت رفته که حرف‌ و‌ حدیث‌های زیادی درخصوص لغو این بازی‌ها به گوش می‌رسد. مجید جلالی که پیش از تعطیلات گل‌گهر را از قعر جدول جدا کرد و به رده سیزدهم رساند، اعتقاد دارد در حال‌حاضر نباید به لغو مسابقات فکر کرد. او در گفت‌و‌گو با همشهری این موضوع را مطرح کرده است.
  از شرایط این روزهای فوتبال شروع کنیم.
این شرایط اصلا راحت نیست، حتی برای خانم‌های خانه‌دار هم راحت نیست. ما که به‌خاطر حرفه و شغل‌مان همیشه بیرون بودیم ولی حالا در قرنطینه هستیم و این موضوع سختی‌های خاص خودش را دارد. بسیاری از مردم در کشورهای مختلف درگیر این بیماری و پیامدهای آن هستند. فعلا هم چاره‌ای نیست و باید با این وضعیت کنار بیاییم.
  تمریناتی که برای بازیکنان گل‌گهر درنظر گرفته‌اید چطور پیش می‌رود؟
کماکان تمرینات اختصاصی و از راه دور را انجام می‌دهیم و بچه‌ها هر روز ویدئوهای تمریناتشان را برای من می‌فرستند. ما هم معمولا تمرینات را عوض می‌کنیم تا تنوع هم ایجاد شود. ما بازیکنان را در این مدت به 3 گروه تقسیم کردیم و هر گروه را به یک مربی سپردیم. من خودم هم برنامه را روزانه برای مربیان می‌فرستم و هر شب گزارش بازیکنان را از آنها می‌گیرم. بچه‌ها خیلی متعهدانه کار می‌کنند چرا که می‌دانند رنج و سختی زیادی کشیدیم تا به اینجا رسیدیم و باید از خودمان مراقبت کنیم.
  نظرها درخصوص ادامه یا نیمه‌کاره ماندن مسابقات لیگ برتر متفاوت است. نظر شما چیست؟
ما نمی‌توانیم لیگ را لغو کنیم چون لغو بازی‌ها منوط به گرفتن یک‌سری تصمیمات بسیار سخت است که مسئولیت این تصمیمات را هم کسی بر عهده نمی‌گیرد. مدتی پیش دستگاه فوتبال ایران تصمیم به انتخاب سرمربی تیم ملی گرفت ولی هیچ‌کس مسئولیت این انتخاب (دراگان اسکوچیچ) را به گردن نمی‌گیرد. حالا شما چه توقعی دارید که به‌عنوان مثال قهرمان، سقوط کننده‌ها و سهمیه آسیایی را مشخص کنند و کسی هم نمی‌تواند مسئولیت این تصمیمات را بر عهده بگیرد. ما نباید به لغو بازی‌ها فکر کنیم مگر اینکه دیگر راهی وجود نداشته باشد و این شرایط تا چند‌ماه دیگر هم ادامه داشته باشد. آن وقت باید فصل جدید را از اول شروع کنیم.
  یعنی اگر بازی‌ها لغو شود نباید قهرمان را مشخص کنند؟
هیچ‌کس موافق این نیست. حتی پرسپولیس هم دوست دارد با بازی کردن قهرمان لیگ شود. همه دوست دارند بازی‌ها برگزار شود.
  گل‌گهر از تعطیلی بازی‌ها ضربه نخورد؟
ما روند خوبی داشتیم ولی آینده می‌تواند جواب این سؤال را بدهد.
  شما فصل بعد در این تیم می‌مانید؟
فعلا که درگیر امسال هستیم و باید دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من از فضای این باشگاه و کار کردن با آنهایی که در باشگاه گل‌گهر هستند واقعا راضی‌ام.
  این درست است که باشگاه در حال مذاکره با برخی بازیکنان فعلی گل‌گهر است؟
من قبلا خواسته بودم که این کار صورت بگیرد ولی نمی‌دانم اخیرا این کار صورت گرفته است یا خیر.

این خبر را به اشتراک بگذارید