• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
پنج شنبه 24 اسفند 1396
کد مطلب : 9847
+
-

تهران زنده، تهران شاد

شهرنامه
تهران زنده، تهران شاد

احمد مسجدجامعی| عضو شورای شهر تهران:

تهران ابرشهری است با یک مجموعه مدیریتی دانا و توانا که کم و بیش در شورا، شهرداری و مدیریت شهری بروز و ظهور یافته است. انتخاب شهردار و اعضای شورای شهر یکی با واسطه و یکی بی‌واسطه به‌عهده‌ مردم است، چرا که خادمان مردم باید خواسته‌ آنها را محقق کنند.
این که شهردار محترم تهران آقای دکتر نجفی در پایان دوره‌ای ۱۹۹ روزه از مدیریتی عالمانه و بانشاط و مفید، بنا به ابتلا به بیماری‌ای که احتمال می‌دهند توان کاری را از ایشان سلب کند استعفا کرده‌اند، معنایی جز صداقت و روحیه خدمت ندارد. تا تنی سالم‌تر از اکنون داشتند خود را خادم مردم می‌دانستند و امروز که گمان می‌برند شاید از توانشان کاسته شود و به اندازه‌ قبل توان نداشته باشند در کمال صداقت استعفا کرده‌اند، چنان که می‌دانید بررسی استعفا به نخستین جلسه‌ شورای اسلامی شهر تهران در اواسط فروردین سال ۱۳۹۷ موکول شده است و امید هست که امور ایشان به‌ترتیبی پیش رود که این استعفا ضرورتی نداشته باشد. به هر حال آقای دکتر محمد علی نجفی همچنان شهردار تهران هستند و به همان شیوه‌ مدیریت همراه با عقلانیت و با برنامه و به دور از شعار و نمایش در خدمت شهر و شهروندان خواهند بود.
 شهر همان قدر که محل خدمت برای خادمان شهر است، بینا و آگاه نیز هست. پایتخت نشینان همانند همه مردم ایران کسانی نیستند که مدیران عالم، پاک دست و عاقل را نادیده بگیرند و فراموش کنند.
در ایام نوروز نه‌تنها شخص شهردار محترم که اعضای شورای شهر نیز در خدمت همشهریان گرامی خواهند بود. مدیران و دیگر کارکنان پر تلاش شهرداری نیز استوارتر از گذشته به‌کار خود ادامه خواهند داد و مهمانان عزیز و مردم خوب تهران هم در جایگاه ولی‌نعمت همه‌ ما چه در تهران باشند و چه نه، هر چه را که شایسته است از این شهر دریغ نخواهند کرد.
چنین است که پایتخت ایران در این نوروز به یاری خدا در شرایطی بهتر از نوروزهای پیش، آمدن سال نو را جشن خواهد گرفت و برای سالی پر از تلاش، نشاط، و بهروزی آماده خواهد شد ان‌شاءالله.
 شهر زنده شهر شاد
 خادمانش بیش باد

این خبر را به اشتراک بگذارید