• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 26 فروردین 1399
کد مطلب : 98223
+
-

نکته بازی

اول بگذار پیشنهاد بدهند
این امید نورافکن هم پدیده جالبی است. یعنی این بشر اصرار عجیبی دارد برای اینکه سوءتفاهم درست کند. طرف به استقلال گل زده، نصف زمین را دویده، در آغوش قلعه‌نویی قرار گرفته، بعد از بازی اشک ریخته و در تلویزیون هم از این گل به‌عنوان بهترین گل سال یاد کرده، بعد می‌گوید: «هواداران استقلال نباید از دست من ناراحت باشند. اصلا نمی‌دانم این شادی نکردن بعد از گلزنی به تیم سابق را چه‌کسی مد کرد!» عزیزجان؛ شادی کردن حق شماست، اما این یک سنت چندده ساله بین‌المللی است. درست وسط این دلجویی‌ها نورافکن گفته اگر پیشنهادی از پرسپولیس به دستش برسد به آن فکر خواهد کرد و جوابش بستگی به شرایط دارد. اول بگذار پرسپولیسی‌ها پیشنهاد بدهند بعد فکر کردن را شروع کن؛ حالا دیدی خودت داری سر شوخی را با استقلالی‌ها باز می‌کنی؟ 

آقا اون که هیچی!
مصاحبه تفصیلی سیاوش یزدانی بامزه است. از او می‌پرسند چرا به شجاع خلیل‌زاده فحش دادی، می‌گوید:«پایم را لگد کرده بودند و عصبانی بودم. شاید برای هر بازیکنی پیش بیاید. از همه عذرخواهی می‌کنم.» می‌پرسند چرا وقتی در سپاهان بودی علیه هواداران پرسپولیس مصاحبه تهدیدآمیز کردی، می‌گوید: «آن که چیز خاصی نبود. منظورم را درست نرساندم، وگرنه نیتم دلسوزانه بود.» می‌پرسند چرا با مأموران نیروی انتظامی درگیر شدی، جواب می‌دهد: «آنجا که هیچ گناهی نداشتم و تقصیر من نبود. فقط هم مصاحبه کردم و پیگیری خاصی نداشتم.» خلاصه هی همینطوری آیتم رو می‌کنند، توجیه می‌شنوند. بعد آدم این حجم از سوءتفاهم و حاشیه و عذرخواهی را می‌بیند، فکر می‌کند با دیه‌گو مارادونا طرف است و اینها یادگار سال‌ها درخشش در بالاترین سطح فوتبال جهان است! 

مگر دارید بازیکن تعویض می‌کنید؟
در شرایطی که مهدی محمدنبی اخیرا از هیأت‌مدیره پرسپولیس راهی فدراسیون شده و پست دبیرکلی این مجموعه را به‌دست آورده، حالا شایعه شده ابراهیم شکوری که سرپرست دبیرکلی فدراسیون بود قرار است به هیأت‌مدیره پرسپولیس اضافه شود. یعنی قشنگ انگار دو طرف دارند بازیکن تعویض می‌کنند؛ فقط یک تابلوی تعویض وسط خیابان کم است! آقا این چرخش‌ها یعنی چی؟ الان نبی در واکنش به تمرین مخفیانه پرسپولیسی‌ها گفته: «با این موضوع برخورد می‌کنیم»؛ واقعا چقدر ممکن است نبی در مواجهه با باشگاهی که تا دیروز با مدیرانش دور هم می‌نشستند، جدی باشد؟ خب این جابه‌جایی‌ها سوءتفاهم درست می‌کند دیگر. شکوری که پیشکسوت پرسپولیس بود، تا قبل از حضور در فدراسیون چرا گزینه هیأت‌مدیره نشد؟ خب الان اگر بیاید چه کاری از دستش ساخته است؟ یعنی اینطوری دارید بابت جدایی از فدراسیون، از او دلجویی می‌کنید؟

این خبر را به اشتراک بگذارید