• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 26 فروردین 1399
کد مطلب : 98199
+
-

آموزش مهارت‌های کرونایی به کودکان


سرگرم و فعال نگهداشتن کودکان در دوران قرنطینه خانگی برای بسیاری از خانواده‌ها با چالش‌هایی همراه است. در ادامه چند مهارت که در دوران قرنطینه خانگی می‌توان به فرزندان یاد داد را بیان می‌کنیم.
- چطور نامه بنویسیم؟ - چطور تلفن بزنیم؟ - چطور خود را معرفی کنیم؟ - چطور با بزرگترها صحبت کنیم؟ - چطور با یک کودک خردسال بازی کنیم؟ - چطور صادقانه عذرخواهی کنیم؟ - چطور یک دکمه را بدوزیم؟ - چطور تخم مرغ نیمرو کنیم؟ - چطور چیزی را تعمیر کنیم؟ - چطور بفهمیم که به کمک نیاز داریم؟ - چطور یادداشت تشکر بنویسیم؟ - چطور از ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟ - چطور از نقشه استفاده کنیم؟ - چطور برای پولمان برنامه‌ریزی کنیم؟ - چطور برای خوردن یک غذای سالم برنامه‌ریزی کنیم؟ - چطور صبر کنیم و برای خرید چیزی پس انداز کنیم؟ - چطور برای شناخت بیشتر کسی، از او سؤال بپرسیم؟ - چطور کتابی را در کتابخانه عمومی پیدا کنیم؟ - چطور از یک فرد با تجربه مشورت بگیریم؟ - چطور یک نوشیدنی میوه‌ای درست کنیم؟ - چطور یک هدیه خوب انتخاب کنیم؟ 
به‌طور حتم اینها تنها مواردی نیستند که می‌توانید آنها را در خلال این دوران به فرزندان‌تان بیاموزید، اما موارد بالا ایده‌های مشابهی را در ذهن شما ایجاد خواهند کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید