• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 26 فروردین 1399
کد مطلب : 98164
+
-

بوچلی برای امید خواند

بوچلی برای امید خواند

محمد ناصر احدی_روزنامه نگار

با اینکه این روزها مردم اغلب کشورهای جهان در قرنطینه خانگی به‌سرمی‌برند و نمی‌توانند در اجتماعاتی مثل کنسرت موسیقی حاضر شوند، اما این به‌معنای آن نیست که دیگر نتوانند به اجرای زنده یکی از بهترین خوانندگان اپرای جهان گوش ندهند. آندره‌آ بوچلی، خواننده شهیر اوپرای ایتالیایی، روز یکشنبه به مناسبت عید پاک، کنسرتی بدون حضور تماشاگر در کلیسای جامع میلان ایتالیا برگزار کرد. این کنسرت که «موسیقی برای امید» نام داشت از ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت اروپای مرکزی (CET) از شبکه اجتماعی یوتیوپ و حساب توییتر وی به‌صورت آنلاین برای علاقه‌مندان به موسیقی در سراسر جهان پخش شد.
بوچلی درباره این کنسرت گفت: «در روزی که باور به پیروزی زندگی را جشن می‌گیریم، خوشحالم که به دعوت شهر و کلیسای جامع میلان پاسخ مثبت دادم. من به قدرت نیایش جمعی باور دارم؛ من به عید پاک باور دارم. این عید سمبل جهانی تولد دوباره هر کسی است ـ فارغ از اینکه به آن باور داشته باشد یا نه ـ که هم‌اکنون واقعا به آن نیاز دارد. به لطف موسیقی زنده‌ای که به‌صورت آنلاین پخش می‌شود، میلیون‌ها دست برخاسته به دعا در سراسر دنیا گرد‌هم می‌آیند و ما این قلب تپنده زمین زخمی را در آغوش می‌گیریم. این موفقیت شگفت‌انگیز بین‌المللی باعث غرور ایتالیاست. میلان بخشنده، شجاع و پویا و تمام ایتالیا مجددا و به‌زودی الگوی پیروزی و موتور رنسانسی خواهد بود که همه ما امیدواریم. این مایه خوشوقتی است که در کلیسای جامع شاهد آن باشیم که در روز عید پاک رمز و راز تولد و تولد دوباره یادآوری می‌شود.» 
همچنین، بنیاد آندره‌آ بوچلی در هفته‌های گذشته کمک‌هایی را برای خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز کارکنان کادر درمانی بیمارستان‌ها اختصاص داده است.
آندره‌آ بوچلی در 12سالگی بینایی خود را ازدست داد و هم‌اکنون یکی از مشهورترین خوانندگان اپرای جهان است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید