• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 26 فروردین 1399
کد مطلب : 98163
+
-

با مردم

با مردم








هرروز یک سامانه جدید برای ثبت‌نام یعنی‌چه؟
این روزها هرروز با یک سامانه جدید برای ثبت‌نام مواجه می‌شویم. یک‌بار سامانه‌ای را اعلام کردند و بعد که مردم به اشتباه رفتند و یارانه خود را اهدا کردند گفتند اشتباه شده و سامانه دیگری معرفی شده که جز در کافی‌نت‌ها نمی‌توان آن را باز کرد. حالا برای وام سامانه دیگری معرفی شده و از طرفی برای وام مشاغل سامانه دیگر، برای ثبت شکایت از اصناف باید به سامانه دیگری بروید و برای دریافت کد احراز هویت و سلامت از اصناف سامانه دیگری. واقعا نمی‌توانند سامانه‌ای واحد برای دریافت مشخصات همه‌‌چیز طراحی کنند؟
بابایی از تهران 

  همیشه بازنشستگان کشوری پس کی تامین اجتماعی؟
درحالی‌که نزدیک به 4میلیون انسان سالمند و اغلب 60سال به بالا منتظر اعلام وضعیت حقوق‌های دریافتی خود در سال جدید هستند رسانه‌ها مدام خبر از افزایش حقوق بازنشستگان کشوری می‌دهند، آیا نمی‌توان همانطور که اعلام کردند به‌طور تقریبی بازنشستگان کشوری 750هزار تومان افزایش حقوق خواهند داشت که تلاش می‌شود از فروردین‌ماه اعمال شود، اعلام کنند که آخرین تصیمات در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟
روح‌الله از تبریز

   قیمت‌های 6برابری در برخی میوه و سبزی
در سایه عدم‌نظارت بر بازار میوه، برخی سوءاستفاده‌گران، میوه‌های به‌اصطلاح ضدکرونایی را به ۶ برابر قیمت می‌فروشند. در خرید دیروز من در تهران در امیرآباد شمالی قیمت هرکیلوگرم لیموترش ۴۵هزار تومان، لیموشیرین ۲۸هزار تومان و سیرخام ۱۷هزارتومان و سیرخشک ۵۰هزارتومان محاسبه شد. فریادرسی هست؟
امانی از تهران

  نگران انتشار آلودگی از دفنگاه سراوان رشت هستیم
از ساکنان جاده رشت به فومن در جاده سراوان هستیم که این روزها شاهد انبوه زباله‌های دفن کامیونیم که چند برابر قبل در این مسیر تردد می‌کنند. پیش از این همواره در این زمینه نگران بوده‌ایم و اکنون با شیوع کرونا و افزایش زباله‌هایی که نیازمند ضدعفونی هستند، نگرانی اهالی روستاهای حاشیه این جاده بیشتر شده است. لطفا مسئولان بهداشت و محیط‌زیست بر این موضوع نظارت کنند.
خوش‌بین از جاده سراوان

  وام یک میلیونی رفع نیاز نمی‌کند
وام یک میلیونی از محل یارانه به هیچ عنوان پاسخگوی حتی یک‌پنجم نیازهای خانوار نیست. وقتی خود مسئولان خط فقر کلانشهرها را معادل 5میلیون و سایر شهرها را بین یک تا 3میلیون اعلام می‌کنند، چطور به‌عنوان کمک معیشت فقط یک میلیون تومان آن هم فقط برای یارانه‌بگیران مصوب کرده‌اند که آن هم معلوم نیست کی به‌دست این افراد برسد.
سلیمانی از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید