• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 26 فروردین 1399
کد مطلب : 98157
+
-

دختر 18ساله آمریکایی تهدید کرده که قصد دارد ویروس کرونا را در شهر منتشر کند

پلیس در تعقیب دختر کرونایی

پلیس در تعقیب دختر کرونایی


پلیس آمریکا در تعقیب دختر 18ساله‌ای که با انتشار ویدئوهایی، مدعی شده مبتلا به کروناست و قصد دارد مردم شهر را به این ویروس آلوده کند.
به گزارش همشهری به نقل از رسانه‌های آمریکا، مأموران پلیس تگزاس این روزها در حال پرس‌و‌جو از مردم برای پیدا کردن ردی از دختری به نام لورینا هستند که به‌نظر می‌رسد خطری جدی برای مردم شهر است. چرا که در روزهای شنبه و یکشنبه ویدئوهایی از این دختر در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که وی در آنها مدعی شده بود مبتلا به ویروس کرونا است. «‌تست کرونای من مثبت است و قصد دارم این ویروس را در شهر منتشر کنم». «اگر قرار است من از بین بروم، بقیه هم باید از بین بروند». «اگر کسی دوست دارد به کرونا مبتلا شود هر چه زودتر با من تماس بگیرد». اینها تنها بخشی از جملاتی بود که لورینا با انتشار ویدئوهای مختلف از خود به زبان آورده بود و همزمان با قرار گرفتن این ویدئوها در اختیار پلیس، دستور بازداشت این دختر جوان صادر و تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد.
اما آنچه باعث نگرانی مردم و پلیس از تهدیدهای این دختر جوان شده بود، یکی از ویدئوهای او بود که نشان می‌داد وی داخل ماشین در مقابل مرکز تست کرونا نشسته و صدای پرستاری شنیده می‌شود که از او می‌خواهد به خانه برگردد. با این حال پلیس می‌گوید که هنوز معلوم نیست که این دختر واقعا به کرونا مبتلاست و هیچ تأییدیه‌ای که نشان دهد ادعاهای او درست است در اختیار مأموران قرار ندارد. با این حال وحشتی که کلیپ‌های منتشر شده از این دختر به دل مردم انداخته بود باعث شد تحقیقات گسترده‌ای برای دستگیری وی آغاز شود و مأموران در نهایت موفق شدند خانه او را شناسایی کنند، اما وقتی به آنجا رفتند، اثری از لورینا نبود. حالا ماموران پلیس امیدوارند با پرس‌وجو از مردم و شناسایی افرادی که از این دختر جوان خبر دارند بتوانند هرچه زودتر او را به دام انداخته و دستگیر کنند و به وحشتی که در میان مردم شهر به‌وجود آمده پایان دهند. براساس این گزارش، این نخستین بار نیست که افرادی از طریق شبکه‌های اجتماعی، سلامت جامعه را در آمریکا به خطر می‌اندازند. چند روز پیش‌تر نیز مأموران پلیس میسوری مردی را دستگیر کردند که با انتشار ویدئویی از خود می‌گفت:«چه‌کسی از کرونا می‌ترسد؟» وی سپس در این ویدئو شروع به لیسیدن قفسه‌های یک فروشگاه کرد و انتشار این ویدئو باعث دستگیری او شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید