• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 25 فروردین 1399
کد مطلب : 98049
+
-

دستگیری قاتل پدربزرگ و نوه


عامل جنایت هولناک در آخرین روز سال گذشته در شهرستان رودبار جنوب که در جریان تیراندازی پدربزرگ و نوه او را به قتل رسانده بود دستگیر شد.
به گزارش همشهری، در آخرین ساعات باقیمانده از سال گذشته مأموران پلیس شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان از یک درگیری مسلحانه در حاشیه شهر باخبر و راهی آنجا شدند. این درگیری بر سر اختلافات مالی و خانوادگی میان اعضای یک فامیل رخ داده بود و در جریان آن مردی اعضای خانواده‌ای را به گلوله بسته و متواری شده بود. در جریان این تیراندازی مردی 70ساله و نوه خردسال او به قتل رسیده و مادر خانواده و پسر دیگر وی به‌شدت مجروح شده بودند که به بیمارستان انتقال یافتند. درحالی‌که مجروحان حادثه با تلاش پزشکان از خطر مرگ نجات یافته بودند، تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل جنایت آغاز و با اطلاعاتی که مجروحان در اختیار پلیس قرار دادند، هویت وی شناسایی شد. با دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری این مرد آغاز شد تا اینکه روز گذشته دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب خبر از دستگیری وی داد. 
حامد عمرانی گفت: طبق تحقیقات اولیه که پس از وقوع جنایت انجام شد، معلوم شد که قاتل از اقوام خانواده مقتول و اختلافات خانوادگی و مالی علت و انگیزه این جنایت بوده است. وی ادامه داد: در همان روزهای ایام عید نوروز چندین جلسه مشترک با سران طوایف و ریش‌سفیدان محلی برگزار شد و پیرو رایزنی‌های صورت‌گرفته صبح دیروز قاتل خود را به دادستانی رودبار جنوب معرفی کرد و پس از اعتراف به بزه خود؛ راهی زندان شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید