• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 24 فروردین 1399
کد مطلب : 97958
+
-

نامه شهردار به رئیس‌جمهور بدون پاسخ مانده است

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به ارسال نامه حناچی به روحانی،گفت: در این نامه وام ۵ هزار میلیاردی برای اداره پایتخت در شرایط کرونایی درخواست شده است.

زهرا نژاد بهرام درباره کاهش درآمد شهرداری تهران به‌دلیل بروز و شیوع کرونا در پایتخت به فارس اظهار کرد: از اسفند سال ۹۸ تاکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از درآمد شهرداری به‌دلیل موضوع کرونا کاسته شده و این در حالی است که در همین مدت شهرداری تهران بیش از ۴۰میلیارد تومان برای ضدعفونی مکرر اتوبوس، مترو و سایر مکان‌ها جهت حفظ سلامت و جان شهروندان اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه محسن هاشمی و پیروز حناچی اخیراً طی نامه‌ای از دولت و آقای روحانی درخواست کمک ۸ هزار میلیاردی برای حوزه شهری داشته‌اند، گفت: حدود 3هزار میلیارد تومان از این کمک‌ها به‌صورت نقدی درخواست شده و بقیه به‌صورت وام بوده است ولی متأسفانه تاکنون هیچ پاسخی از سوی دولت و آقای روحانی برای این موضوع ارسال نشده است.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه هم‌اکنون با توجه به شرایط کنونی فروش املاک در شهرداری ادامه دارد یا خیر؟ گفت: هم‌اکنون فروش املاک شهرداری امکان‌پذیر نیست و این مسئله نیز از درآمد شهرداری کاسته است چرا که به‌دلیل کرونا شرایط خرید و فروش ملک در رکود رفته است.
نژادبهرام در مورد اجرای طرح ترافیک در پایتخت گفت: این طرح باید هرچه سریع‌تر متوقف شود که دیروز با تصمیم ستاد مقابله با کرونا این اقدام صورت گرفت و می‌تواند به کاهش شیوع کرونا کمک کند.
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اصلاً در متروی تهران امکان‌پذیر نیست و تنها راهکار مقابله با کرونا فقط توقف اجرای طرح ترافیک است.

این خبر را به اشتراک بگذارید