• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 17 فروردین 1399
کد مطلب : 97584
+
-

ما نمی‌مانیم اما شما در خانه بمانید

وقتی ستاره‌های فوتبال به حرف خودشان عمل نمی‌کنند

ما نمی‌مانیم اما شما در خانه بمانید

آنتونی یارد، بوکسور انگلیسی در فاصله‌ای یک هفته‌ای، پدر و مادربزرگ خود را به‌علت ابتلا به ویروس کرونا از دست داد. 
پیام یارد به مردم جهان: لطفا در خانه بمانید. این عادت ستاره‌ها و سلبریتی‌ها در روزهای اخیر است که مردم را به ماندن در خانه تشویق می‌کنند. البته سلبریتی‌های خارجی جدا از این وظیفه مشترک با ستاره‌های داخلی، اقدام به کمک مالی برای مقابله با پاندمی کووید-19 هم می‌کنند.
ستاره‌های ورزشی در کاخ‌های زیبای خود همراه با خانواده‌های پرجمعیت‌شان داوطلبانه قرنطینه شده‌اند. گاهی فیلم‌هایی از تمرین انفرادی در سالن ورزشی شخصی‌شان در منزل یا در حیاط پهناور خود منتشر و البته به مردم تأکید می‌کنند که در خانه‌های محقر و چندمتری خود و درحالی‌که چیزی از پول و آذوقه باقی نمانده است بمانند. با همه اینها مردم به‌نسبت قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند و این سلبریتی‌ها هستند که خودشان بی‌احتیاطی می‌کنند.
آنها از حضور در خانه‌های لوکس خود خسته می‌شوند و می‌زنند به دل کرونا. جک گریلیش، بازیکن اورتون درحالی‌که در حالت غیرعادی رانندگی می‌کرد تصادف کرد و بازداشت شد. او بعدا از این حرکت خود ابراز شرمساری کرد و گناه آن را گردن دوستی انداخت که به او گفته بود بروند دوردور در خیابان‌ها. ژروم بواتنگ در مسیر بازگشت از لایپزیش به مونیخ دچار حادثه رانندگی شد؛ به او آسیبی نرسیده اما خسارت ناشی از این تصادف 25هزار یورو برآورد می‌شود. او آخرین ستاره‌ای نیست که قرنطینه را رعایت نمی‌کند.
دیروز خبر رسید که هواپیمای شخصی لیونل مسی در بلژیک مجبور به فرود اضطراری شده است. هیچ خبری مبنی بر اینکه خود او یا اعضای خانواده‌اش هم در این سفر هوایی حضور داشته‌اند منتشر نشده و اگر هم آنها در هواپیما بوده باشند، خبرش پخش نخواهد شد تا مردم از اینکه حرف و عمل ستاره‌ها با هم یکی نیست دچار سرخوردگی نشوند. سون هیون مین، ستاره کره‌ای تاتنهام هم به‌جای ماندن در خانه و قرنطینه تصمیم گرفت دوره 4هفته‌ای آموزش اجباری سربازی را در کشورش بگذراند. او پیش از این به‌خاطر قهرمانی در بازی‌های آسیایی از سربازی معاف شده بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید