• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 27 اسفند 1398
کد مطلب : 97476
+
-

فوتبال ایران

 بعد از جدایی‌ از ایران 4 پیشنهاد را رد کردم
مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی ایران در جدیدترین مصاحبه خود با سایت «girondins33» بلژیک مدعی شد که بعد از قطع همکاری با ایران 4 پیشنهاد داشته است.ویلموتس در مصاحبه‌ای کوتاه گفت: از اواسط ماه نوامبر و قطع همکاری‌ام با ایران 4 پیشنهاد داشتم. 2 پیشنهاد در سطح ملی و  2 پیشنهاد در سطح باشگاهی بودند. من تمام این پیشنهادها را رد کردم. همچنان تلفنم زنگ می‌خورد ولی من به شما اطمینان نمی‌دهم تا ماه ژوئن هیچ اتفاقی نیفتد.

کرونا جان مربی ایرانی فوتسال را گرفت
مربی فوتسال ایران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. به گزارش خبرگزاری آنا، احمد طاهری مربی با اخلاق و کاربلد فوتسال ایران به دلیل عارضه مغزی و ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. مرحوم طاهری ۴ ماه پیش عمل جراحی به خاطر تومور مغزی داشت و پس از ابتلا به ویروس کرونا به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدنش فوت کرد. آن مرحوم به‌عنوان سرپرست تیم بانک تجارت در دوران مرحوم ناصر حجازی و علی دایی و پس از آن در قامت مربی، تیم‌های پیمان و استقلال را هدایت و سال‌ها به‌عنوان سرپرست در تیم‌های ملى خدمتگزارى کرد.

هتل عمادرضا وقف بیماران کرونا
عماد رضا، بازیکن سابق سپاهان هتلش در شهر کربلا را برای مبارزه با بیماری کرونا اختصاص داد. شیوع ویروس خطرناک کرونا و مبارزه با آن باعث شده تا ستاره‌های ورزشی کشورهای مختلف برای خدمت به مردم دست به کار شوند. بعد از کمک میلیاردی یونس محمود، کاپیتان سابق تیم ملی عراق برای مبارزه با کرونا حالا مهاجم سابق تیم ملی این کشور که سابقه بازی در ایران را هم دارد پیشقدم شد و کار ارزشمندی را در راستای مقابله با این ویروس خطرناک انجام داد. عماد رضا در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: به منظور مبارزه با ویروس کرونا و به دلیل احساس مسئولیت اجتماعی‌ای که روی دوش من است، هتل خود در شهر کربلا را برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در اختیار مسئولان قرار می‌دهم.

سپهر حیدری: شجاع بهترین مدافع سال بود
پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد که در سال 98 شجاع خلیل‌زاده بالاتر از دیگر مدافعان، بهترین بازیکن دفاعی فوتبال ایران بود. سپهر حیدری در پاسخ به این که بهترین مدافع لیگ از نظر او کیست، گفت: «شجاع خلیل‌زاده بهترین مدافع سال 98 از نظر من بود. او نسبت به قبل عیب‌های خود را پوشانده و به خصوص اعصاب خود را بهتر رعایت کرد. از نظر کیفی هم کم‌اشتباه بود و البته این را هم بگویم که امسال خیلی برای مدافعان سال خوبی نبود و همگی پراشتباه بودند.»

افاضلی: همین حالا می‌توانند لیگ را تعطیل کنند
هومن افاضلی، سرمربی پارس جنوبی در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر می‌گوید:«بهترین تصمیم برای مقابله با ویروس کرونا تعطیلی لیگ برتر بود. حضور مداوم در فرودگاه، هتل‌ها و مراکز ورزشی شهر‌های مختلف می‌توانست به شیوع این بیماری کمک کند. فکر می‌کنم می‌شود لیگ را در زمان دیگری برگزار کرد. وضعیت هم کاملا مشخص است. حتی می‌توان مسابقات را تعطیل کرد و از حالا برای فصل آینده برنامه‌ریزی کرد.» او در مورد مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد:« پارس جنوبی مشکلات خاص خود را دارد. مسائل مالی همچنان در این تیم وجود دارد، اما هنوز نتوانسته‌ایم کمک ۱۰ میلیاردی را دریافت کنیم. به نظر می‌رسد این مشکلات تمامی ندارد. اگر شرایط به این شکل ادامه پیدا کند مجبوریم واکنش نشان دهیم.»

نیکفر: لیگ تعطیل شود اما  جام ندهید!
منوچهر نیکفر، رئیس هیات‌مدیره باشگاه سپاهان روز گذشته در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر اتفاقات بازی با پرسپولیس، امیر قلعه‌نویی توبیخ شده است، به فارس گفت: «خیر، توبیخی در کار نبوده است. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم سپاهان است و از او تا زمانی که سرمربی سپاهان باشد حمایت خواهیم کرد. هر کسی که سرمربی ما باشد قویا از او حمایت می‌کنیم. وقتی  او را انتخاب کردیم یعنی توانمندی ایشان مورد تایید هیأت‌مدیره بوده، الان هم اگر لیگ شروع شود این حمایت را ادامه و امکانات را در اختیارش قرار می‌دهیم تا ان‌شاءالله بتوانیم موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم.» او در مورد اینکه آیا همکاری با قلعه‌نویی ادامه خواهد داشت یا این مربی در تابستان از سپاهان جدا می‌شود، تاکید کرد: «این مسئله بستگی به کسب نتایج دارد و الان نمی‌شود در مورد آن صحبت کرد.» نیکفر درخصوص نحوه اتمام لیگ امسال و در پاسخ به این سوال که آیا با اتمام لیگ با همین رده بندی و اهدای جام قهرمانی به پرسپولیس مشکلی ندارد، می‌گوید: «مگر حتما باید لیگ برنده داشته باشد؟ بالاخره ۹ بازی باقی مانده و همین طوری جام دادن اجحاف در حق بقیه است. برای تعیین نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و یا تیم‌های سقوط کننده سازمان لیگ سازوکار اجرایی‌اش را حتما با همکاری باشگاه‌ها در نظر می‌گیرد. این مسئولیت سازمان لیگ است و حتما در این مورد تمهیداتی را در نظر می‌گیرند. اما اینکه بخواهند در این وضعیت لیگ را به پایان برسانند و پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند، اجحاف در حق بقیه باشگاه‌هاست.»

بازگشت موسوی در گرو تایید وزارت ورزش
عبدالرضا موسوی، عضو هیأت‌مدیره استقلال است که در مدت حضور در این باشگاه مشکل پروازی آبی‌ها را حل کرد و به گفته اسماعیل خلیل‌زاده در مدت کوتاه حضورش در این باشگاه حدود 9 میلیارد هم پول خرج کرده بود. با این حال موسوی به دلیل آنچه اختلاف با علی فتح‌الله‌زاده خوانده شد، از سمت خود استعفا کرد؛ هرچند که وزارت ورزش، با گذشت حدود 2 هفته هنوز واکنشی به این اتفاق نشان نداده است. حالا به نظر می‌رسد با استعفای علی فتح‌الله‌زاده، زمینه برای بازگشت موسوی فراهم باشد؛ هرچند که هنوز در این باره چیزی قطعی نشده است و باید وزارت ورزش و جوانان این موضوع را نهایی
 کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید