• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 27 اسفند 1398
کد مطلب : 97474
+
-

منهای فوتبال

  گربه‌سیاه یزدانی المپیکی شد
درحالی‌که مسابقات گزینشی المپیک به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در قاره‌های آسیا، اروپا، آفریقا و اقیانوسیه به تعویق افتاده است، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره آمریکا طبق برنامه در شهر اُتاوای کانادا برگزار شد. در پایان رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک۲۰۲۰ در قاره آمریکا، تیم ملی کشتی آزاد آمریکا صاحب ۳سهمیه المپیک شد تا با احتساب کسب ۲سهمیه در رقابت‌های جهانی قزاقستان، جمع سهمیه‌های خود در کشتی آزاد را به عدد۵ در ۶وزن برساند. دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ و جدی‌ترین رقیب حسن یزدانی که تاکنون 2مرتبه موفق به شکست او شده، پس از چندین‌ماه دوری از میادین به‌دلیل مصدومیت، با شکست قاطع رقبای خود موفق به کسب سهمیه المپیک شد.

تحویل مشعل المپیک پشت درهای بسته!
کمیته ملی المپیک یونان که مراسم آغازین حمل مشعل را در المپیای باستانی بدون حضور تماشاگر برگزار کرد، مشعل المپیک توکیو2020 را پشت درهای بسته به ژاپنی‌ها تحویل خواهد داد. مقامات کمیته ملی المپیک یونان اعلام کرده‌اند که مراسم تحویل مشعل را پشت درهای بسته استادیوم پاناتینایکو به میزبان المپیک می‌سپارند تا بیم آلودگی و انتشار ویروس مرگبار کرونا به حداقل خود برسد.

     مسابقات گزینشی المپیک در کالی لغو شد
رقابت‌های وزنه برداری اوپن کلمبیا (قهرمانی آمریکای جنوبی) که حکم گزینشی المپیک2020 را هم داشت، قرار بود از 28اسفندماه و با حضور وزنه‌بردارانی از 5قاره برگزار شود که با اعلام فدراسیون جهانی و با توجه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. پیش از این قرار بود کیانوش رستمی و علی هاشمی به همراه علی جباری به‌عنوان مربی در این تورنمنت حضور پیدا کنند اما با توجه شرایط اضطراری فوق و چون هیچ پروازی از ایران به خارج از کشور انجام نمی‌شود تا ورزشکاران به کلمبیا بروند، حضور پولادمردان در رقابت‌های کلمبیا منتفی اعلام شده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید