• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 27 اسفند 1398
کد مطلب : 97473
+
-

جهان

  پخش رایگان سوپرلیگ آرژانتین 
در آرژانتین مخالف تعویق بازی‌های سوپرلیگ هستند و بهترین راه‌حل را برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته ولی با پخش تلویزیونی رایگان می‌دانند. در اوج اپیدمی جهانی ویروس کرونا ، سوپرلیگ آرژانتین مطابق برنامه پیش خواهد رفت. این را آلبرتو فرناندز رئیس‌جمهور آرژانتین نیز تأیید می‌کند: «اگر بتوان پشت درهای بسته فوتبال بازی کرد، فکر نمی‌کنم مخالفتی با ادامه سوپرلیگ وجود داشته باشد.» همه شواهد دال بر این هستند که از هفته آتی شاهد برگزاری مجدد سوپرلیگ خواهیم بود اما دولت پیشنهاد داده که اگر قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر باشد، پخش تلویزیونی نیز باید برای همه مردم رایگان شود؛پیشنهادی که امروز روی آن بحث خواهد شد و این امکان وجود دارد که تا عادی شدن وضعیت، حداقل پخش بازی‌ها رایگان شود.

   فشار مسی برای بازگشت نیمار
رسانه فرانسوی le10sport مدعی شد باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن دیگر مثل تابستان گذشته مخالفتی با از دست دادن نیمار ندارد و خود را برای فروش او در تابستان آتی آماده می‌کند. از آن طرف هم باشگاه بارسلونا مثل سال گذشته منتظر خرید نیمار و برگرداندن او به نوکمپ بوده و لیونل مسی و رختکن بارسا برای قطعی کردن بازگشت نیمار به مدیران این باشگاه کاتالان فشار می‌آورند. این رسانه فرانسوی حتی مدعی شد که مسی یکی از شرایط خود برای باقی ماندن در بارسلونا تا پایان مدت قراردادش یعنی تا سال 2021را بازگشت نیمار به نوکمپ در تابستان پیش رو اعلام کرده است.

   پایان لیگ عربستان در ابهام
طبق تصمیم مسئولان برگزاری فوتبال عربستان، مسابقات فوتبال لیگ و جام حذفی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. ولید الفراج ورزشی‌نویس فوتبال عربستان در حساب توییتر خود در این خصوص نوشت: غیرمنطقی است که اکنون درباره چگونگی پایان یافتن مسابقات لیگ برتر و جام حذفی عربستان بخواهیم نظر بدهیم چرا که ما اکنون در ابتدای این تعطیلی هستیم و نمی‌توان تصمیم عجولانه گرفت.

  من یک قهرمانی دارم، مسی هیچی!
فیلیپه ملو، ستاره سابق تیم ملی برزیل در جریان مصاحبه جدید خود، تنها قهرمانی ملی خود را به رخ لیونل مسی کشید. بازیکن سابق اینتر و عضو این فصل پالمیراس می‌گوید:« قطعا حضور در جام جهانی 2010اوج دوران فوتبالم بود ولی لذتبخش‌ترین و مهم‌ترین اتفاق فوتبالی برای من، قهرمانی در جام کنفدراسیون‌های 2009 بود. به مسی نگاه کنید که هنوز نتوانسته با آرژانتین به هیچ افتخاری دست پیدا کند. معتقدم فتح کوپا آمه‌ریکا ارزشی برابر با فتح 3 لیگ قهرمانان دارد. از نظر من، کوپا آمه‌ریکا حتی ارزشی پایین‌تر از جام کنفدراسیون‌ها دارد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید