• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 27 اسفند 1398
کد مطلب : 97455
+
-

نکته بازی

نتیجه‌گیری تلخ : نجابت بی‌فایده است
بوژیدار رادوشویچ که مدت‌هاست با مشکلات مالی پرسپولیس ساخته، این بار و در شرایطی که به‌خاطر ویروس کرونا ناچار به ترک ایران بود به سیم آخر زد و با انتشار یک پست آتشین در صفحه اینستاگرامش به بدحسابی باشگاه واکنش نشان داد. 
از قضا جیغ و داد رادو نتیجه داد و مدیران باشگاه قبل از ترک تهران توسط او، بخشی از دستمزد گلر کروات را در اختیارش قرار دادند. الان سؤال اینجاست شما که پول داشتی، چرا زودتر به این  بنده‌ خدا ندادید؟ یعنی حتما یک نفر باید به این نتیجه برسد که نجابت و مدارا فایده ندارد و تنها راه رسیدن به حق و حقوق قانونی، فریاد زدن و تهدید باشگاه است؟ خب، الان نگران نیستید که بقیه هم از بوژیدار یاد بگیرند؟ راستی چرا حتما باید کار به اینجا بکشد تا به وظایف‌تان عمل کنید؟

استاد دستاورد‌سازی‌
یک مدت بود که امیر قلعه‌نویی جمله «از نظر هزینه تیم پنجم لیگ هستیم» را به زبان نمی‌آورد و ما نگران شده بودیم مبادا جایگاه سپاهان عوض شده باشد. البته بالا که نمی‌روند اما گفتیم شاید با خرید طیبی، ترکمان و سروش رفیعی در زمستان، این تیم مثلا ششم یا هفتم شده باشد! قلعه‌نویی اما در جدیدترین مصاحبه‌اش بار دیگر روی این جمله تأکید کرد تا نگرانی‌ها از بین برود. خیلی‌ها معتقدند توقع از قلعه‌نویی این بود که فصل دوم حضورش در سپاهان این تیم را قهرمان کند و چون احتمالا این اتفاق نخواهد افتاد، قراردادش تمدید نمی‌شود. با این همه او که استاد دستاوردسازی برای خودش است، گفته: «سپاهان در این یک‌ونیم سال، راه 5 سال را رفت.» یک جوری که لابد تیم اصفهانی بدون او تا الان به لیگ یک سقوط می‌کرد. خیلی ممنون امیر خان!

فعلا به فضای مجازی اکتفا کنید
با رأی کمیته انضباطی، هر دو بازی فصل آینده پرسپولیس و تراکتور در مقابل هم بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. این حکم به‌خاطر اتفاقات بازی اخیر 2 تیم در تهران صادر شده و برای نخستین‌بار است که کمیته انضباطی تنبیه تماشاگران متخلف را برای بازی رودرروی همان 2 تیم درنظر می‌گیرد. در مجموع با این حکم کار هولیگان‌های هوادار 2تیم کمی سخت شد و برای نشان دادن شعور و فرهنگ بالایشان باید تا لیگ بیست‌ویکم منتظر بمانند. به هر حال ببخشید که سنگ پرت کردن، شعارهای قومیتی دادن و آوردن پرچم‌های بیگانه یک سال به تعویق می‌افتد. در این مدت می‌توانید به همان حضور در فضای مجازی اکتفا کنید و یقه هم را بدرید. خدایی ناکرده اصلا هم به این فکر نکنید که رفتارتان اشتباه است و نیاز به اصلاح دارد ها؛ اصلا!

این خبر را به اشتراک بگذارید