• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 20 اسفند 1398
کد مطلب : 96788
+
-

ارسال محموله ضدعفونی تاکسی‌ها به چند شهر


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از ارسال نخستین محموله بهداشتی ضدعفونی و گندزدایی مقابله با کرونا ویروس جهت استفاده در خودروهای تاکسی خبر داد.
به گزارش همشهری، مرتضی ضامنی گفت: در پی شیوع و انتشار ویروس کرونا در کشور و لزوم ضدعفونی و گندزدایی خودروهای تاکسی با کمبود مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک و دستکش روبه‌رو هستیم. البته رانندگان تاکسی به‌صورت خودجوش با رعایت موارد بهداشتی اقلام ضدعفونی را تهیه و تعدادی از شهرداری‌ها با تهیه این اقلام نسبت به ضدعفونی خودروها براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت در مقابله با پیشگیری از انتشار کرونا ویروس اقدام کرده‌اند.
با پیگیری‌های صورت گرفته با یکی از شرکت‌های تولید‌کننده مواد ضدعفونی و گندزدایی، توافقی برای ارسال این محلول‌ها با نرخ مصوب به سازمان‌های تاکسیرانی و حمل‌ونقل صورت گرفت. در نخستین مرحله برای شهرهای ملارد و قزوین و بعد از آن به شهرهای شیراز و اردبیل ارسال خواهد شد و به تمام شهرها ابلاغ کردیم تا جهت تأمین این مواد، سریعاً به شرکت فوق درخواست‌های خود را ارائه کنند. با توجه به استفاده عمومی از تاکسی‌ها، باید ضدعفونی کردن این خودروها هر روز و یا هر چند ساعت یک‌بار انجام شود، بنابراین به محلول‌های ضدعفونی زیادی نیاز دارند. درخواست ما از وزارت دفاع و وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که با این حوزه و اتحادیه همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم خدمات بهتری را ارائه دهیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید