• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
سه شنبه 13 اسفند 1398
کد مطلب : 96413
+
-

صدای استان‌ها

شهریه دانشگاه برای معلولان رایگان شود
چرا بهزیستی شهریه دانشجویان نابینا را پرداخت نمی‌کند؟ در قانون حمایت از معلولان آمده که دانشجویان معلول در همه مؤسسات آموزش عالی می‌توانند رایگان به تحصیل مشغول باشند اما این قانون اجرا نمی‌شود. من خودم نابینا هستم و در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه قم تحصیل می کنم و با وجود مشکل اشتغال پرداخت شهریه برایم بسیار سخت است.

آرمان صفایی از قم

سازماندهی تابلوهای تجاری و اطلاع رسانی در قوچان
در قوچان وجود تابلوهای تجاری کسبه و سایر مشاغل در ابعاد و اندازه ها و رنگ ها و جنس‌های مختلف باعث بی نظمی در بسیاری از خیابان های شهر شده است. واحد زیباسازی شهرداری باید کنترل و نظارتی بر این موضوع داشته باشد و این تابلوها را ساماندهی کند.
اکرم امیری از خراسان رضوی

ضد عفونی مدارس برای مقابله با کرونا
چرا مسئولان برای تعطیلی مدارس اینقدر محتاطانه عمل می‌کنند. مگر نه اینکه می‌گویند در مکان‌های پرتردد مثل سینما، مراکز خرید، باشگاه‌ها، مهمانی‌ها حاضر نشوید. پس چرا مدارس را تا عید به صورت قطعی تعطیل نمی‌کنند؟ کلاس‌هایی که تعداد زیادی دانش‌آموز در کنار هم هستند می تواند موجب انتقال این ویروس شود. آیا با یک بار ضدعفونی مدارس مشکل حل می‌شود؟ لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
عطیه حجتی از اصفهان

نبود نظارت بر تغییر کاربردی اراضی گلستان
در حالیکه بسیاری از مسئولان از خطر تغییر کاربری اراضی صحبت می‌کنند اما همچنان در روستاهای خوش آب و هوای گلستان شاهد تغییر کاربری اراضی و تبدیل این اراضی به ویلا و آپارتمان‌های چند طبقه هستیم. این در حالی است که گلستان یک قطب کشاورزی در کشور محسوب می‌شود و با نابودی و تغییر اراضی کشاورزی تولید و اقتصاد استان و امنیت غذایی کشور با مشکل مواجه می‌شود.  
حسین رمضانی از گلستان

نبود بنزین سوپر در قزوین
چرا در قزوین بنزین سوپر توزیع نمی شود؟ آیا بنزین توزیعی در قزوین مانند بنزین کلان شهرهایی چون تهران و کرج است و یا فرق می‌کند؟ در کرج و تهران و... بهترین بنزین تولیدی و سوپر موجود است اما در قزوین وجود ندارد. از مسئولان خواهشمندیم فکری بکنند تا ما هم از بنزین سوپر و بنزین سالم استفاده کنیم.
بهروز ثابتی از قزوین

کمبود امکانات در روستای کرونی شیراز 
باتوجه به فاصله کم روستای کرونی با شهر شیراز، متاسفانه بخشی از این روستا مورد مناقشه سازمان‌ها است و باتوجه به معامله این زمین‌ها در دهه‌های گذشته و عدم پیگیری مسئولان، محله چشمه قندی روبروی پارس لوله هنوز در طرح هادی قرار نگرفته است. مردم در وضعیت بسیار بد بهداشتی و آسایشی قرار گرفته اند. در سال‌های اخیر مردم این محله به تمامی سازمان‌ها و ارگان ها مراجعه کرده اند اما هیچ مسئولی پاسخگوی مشکلات مردم ساکن این محله نبوده است.
علی یوسفی از فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید