• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 7 اسفند 1398
کد مطلب : 96023
+
-

با مردم

با مردم









تعطیل کردن برای فراهم‌سازی‌ فرصت سفر نیست
از مسئولان استان گیلان و کشور تقاضا می‌کنیم که با اطلاع‌رسانی گسترده و حتی ایجاد موانع جلوی سفر گسترده به گیلان و دیگر استان‌های شمالی را بگیرند. در شرایطی که همه در معرض ویروس کرونا هستیم رشت و دیگر شهرهای استان مملو از مسافر شده است. اگر تنها درصدی از مسافران ناقل بیماری باشند یا به آن مبتلا شوند چه بر سر شمال کشور خواهد آمد؟ آیا واقعا ظرفیتی وجود دارد؟ از همه مردم تقاضا داریم از سفر به گیلان خودداری کنند.
شهرام فردی از رشت

کرمانشاه خالی از سکه‌های 100 و 200تومانی
درحالی‌که در مناسبات مالی خرد در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های دیگر استان هنوز سکه‌های 100 و 200تومانی پرکاربرد است و اغلب بر سر آنها مشکل و حتی درگیری ایجاد می‌شود از مسئولان تقاضا می‌شود نسبت به تامین سکه‌های خرد در این استان اقدام کنند. به‌خصوص اگر در کلانشهرهایی مانند تهران این سکه‌ها کاربرد ندارد آنها را به کرمانشاه بفرستند.
نودهی از کرمانشاه

چرا انترن‌های بیمارستان‌ها ماسک و لباس پیشگیری از کرونا ندارند
مسئولان پاسخ دهند که چرا در بیمارستان‌ها پرسنل اورژانس به‌خصوص انترن‌ها که ارتباط مستقیم با بیماران عفونی یا افراد مبتلا به ویروس دارند ماسک و لباس پیشگیری ندارند؟ مگر قیمت لباس استریل شده و ماسک چقدر است؟ آیا جان این دانشجویان پزشکی انترن که سرمایه‌های این مملکت هستند برای روسای بیمارستان ارزش ندارد؟ نمونه بارز آن حضور پرتعداد انترن‌ها در اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم در خیابان ستارخان است.
صبوحی از تهران 

ضلع جنوب اتوبان آزادگان نیازمند پل مکانیزه
ضلع جنوب اتوبان آزادگان در محدوده بازار بزرگ آهن که دقیقا روبه‌روی خانی‌آباد است به‌شدت نیازمند پل مکانیزه عابر پیاده است. این مکان در تقاطع آزادگان غرب به اسلامشهر، کرج، شهرری و... و انتهای خیابان میعاد جنوبی و میثاق جنوبی هم است و روزانه تعداد بی‌شماری عابر از این تقاطع عبور می‌کنند. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به نصب پل مکانیزه عابر در این مکان که مسکونی هم هست اقدام کنند.
مویدی از خانی‌آباد نو

 سال93 تسویه کردیم هنوز به فاضلاب شهری وصل نیستیم
از ساکنان کوچه شهید منتظری واقع در میدان ولیعصر شهر قدس (قلعه‌حسنخان) هستم که سال۱۳۹۳ هزینه انشعاب فاضلاب شهری را مثل بسیاری از دیگر شهروندان ساکن در این محدوده تسویه کردم اما با گذشت ۵سال هنوز محله ما به فاضلاب شهری وصل نیست. آبفا و فرمانداری هم پاسخگو نیستند. به نمایندگی از اهالی محل از مسئولان تقاضا دارم موضوع را پیگیری کنند.
بختیاری از اسلامشهر

ازدواج‌های آسان ادامه یابد
به‌تازگی مرسوم شده که زوج‌های جوان بعد از مراسم عقد محضری بدون سر و صدا و با میزبانی از کسانی که سر عقدشان حاضر بودند (شاید 20نفر) به سر خانه و زندگی‌شان می‌روند. به این می‌گویند ازدواج آسان که باید در ترویج آن کوشید و به این جوانان و خانواده هایشان احسنت گفت.
مجیدی از مشهد

اجاره موقت قطعات خودرو برای قبولی در معاینه فنی 
متأسفانه عده‌ای به شگرد اجاره کردن موقت چنددقیقه‌ای قطعات خودرو به‌منظور قبولی در آزمون‌های معاینه فنی خودرو متوسل می‌شوند. این موضوع گرچه برای مسئولان و کارشناسان محترم مراکز معاینه فنی یا پلیس راهور قابل تشخیص نیست اما انتظار است ریشه این روش صددرصد زیان‌آور شیادان قانون‌شکن و همیاران آنها خشکیده شود.
نوحعلی عسکرآبادی از تهران

جاده بی‌قانون در مسیر سایپا تا شهر اندیشه
در مسیر سایپا تا شهر اندیشه، هیچ‌گونه امکانات نظارت بر رانندگی خودروهای عبوری نیست و اغلب رانندگان با وجود اینکه حداکثر سرعت 90کیلومتر در ساعت است، با سرعت خیلی بیشتر رانندگی می‌کنند درحالی‌که جاده حتی ظرفیت 90کیلومتر در ساعت را هم ندارد. این مسیر نیازمند نصب دوربین و پلیس‌راه و نظارت بیشتر است.
علیرضا سلیمانی از شهریار

چرا به بیمه نانوایان سختی کار تعلق نمی‌گیرد
چرا نانوایی‌های ماشینی استان البرز که روزی 14ساعت سرپا هستند و با دمای گرمای بالا نان تحویل مردم می‌دهند سختی کار ندارند؟ آیا در همه کشور اینچنین است یا فقط در استان ما این مسئله وجود دارد؟
ایوبی از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید