• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 7 اسفند 1398
کد مطلب : 95979
+
-

بورس چمدان مشیر خلوت


  با نزدیک‌شدن به تعطیلات نوروزی و افزایش مسافرت‌ها، تقاضا برای خرید برخی ملزومات سفر مانند انواع کیف، چمدان، کوله و... نیز افزایش می‌یابد. اگر قصد خرید این اقلام را دارید می‌توانید سری به بورس این محصولات واقع در خیابان 15خرداد، طبقه زیرزمین سرای مشیر خلوت بزنید.
  برای رسیدن به این راسته بازار کافی است از دهانه بازار بزرگ تهران مسیر خود را به سمت مسجد امام‌خمینی(ره) کج کنید و پس از رسیدن به این مسجد از پله‌ها پایین رفته و مسیرتان را به سمت حیاط کوچه ادامه دهید. پس از رسیدن به حیاط اصلی مسجد به سمت چپ رفته و با عبور از دالانی که به دوراهی بازار بین‌الحرمین و سرای مشیر خلوت می‌رسد، مسیر دوم را انتخاب کنید.
  گرچه خیابان منوچهری بورس فروش انواع چمدان و کیف است و سرای مشیر خلوت به فروش ملزومات تزئینی، خیاطی و سفره‌عقد شهرت دارد اما طبقه زیرزمین این راسته بازار به محلی برای فروش انواع کیف و چمدان تبدیل شده و می‌توانید انواع اینگونه ملزومات، از کیف اداری، چمدان و کوله مسافری گرفته تا چمدان‌های عروس و...  را خریداری کنید.
  علاوه بر کیف و چمدان در سایر مغاز‌ه‌های این راسته بازار، انواع لوازم خیاطی و یراق‌آلات مورد نیاز برای دوخت و دوز لباس، پرده، مبلمان و... نیز عرضه می‌شود که درصورت نیاز می‌توانید با صرفه‌جویی در وقت و خرید اینگونه اقلام با یک تیر دونشان بزنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید