• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 6 اسفند 1398
کد مطلب : 95923
+
-

صدای استان‌ها

 مشکل نبود آسفالت در هانیوان
در محله‌های بالاتر از کمربندی هانیوان هیچ امکانات و خدمات شهری ارائه نمی‌شود. اگر خانه‌های ما غیرقانونی ساخته شده پس چرا آب و برق داریم و کوچه‌ها را نامگذاری کرده‌اند و اگر قانونی است چرا خدمات شهری آسفالت و جدول کشی در این محله انجام نمی‌شود. زمستان در گل‌ولای گذشت و مشکلات چند برابر شد. مسئولان شهرداری فکری برای این محله کنند.

اعظمی از ایلام

 پل‌های ورودی و خروجی سمنان را روشن کنید
پل‌های روگذر ورودی خروجی شهر سمنان تکمیل شده اما تاریکی مطلق شب‌ها باز هم حادثه‌آفرین است و مشکلات زیادی برای رانندگان به وجود می‌آورد. عدم روشنایی روی این پل‌ها و اطراف آن در ورودی و خروجی شهر خطرآفرین است و انتظار می‌رود در اسرع وقت برای رفع این معضل خطرناک اقدام شود.
قدوسی از مهدی‌شهر سمنان

 آلودگی هوای عسلویه ادامه دارد
فلرهای غیراستاندارد حاصل از فعالیت شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی در عسلویه باعث شده محیط زیست این منطقه در آستانه نابودی قرار بگیرد. هوای آلوده هم نفس‌های مردم این شهر را بند آورده است. کاش فکری برای حل این مشکل انجام شود تا مردم با انواع بیماری‌های مختلف ناشی از آلودگی هوا روبه‌رو نباشند.
شهیدی از عسلویه  

 به زمین‌های بایر بروجن مجوز ساخت بدهید
در منطقه سیاسرد شهرستان بروجن، اراضی وجود دارد که سال‌هاست غیرقابل کشت شده‌اند. در شرایطی که مسئولان اجازه ساخت و ساز در این منطقه را نمی‌دهند، سال‌هاست این زمین‌ها بدون استفاده رها شده‌اند. با وجود این که برخی زمین‌های کشاورزی در بروجن مجوز ساخت‌و‌ساز گرفته‌اند بهتر است مسئولان با صدور مجوز برای این زمین‌ها رونق و گسترش شهر را رقم بزنند.  
محمدی از بروجن

 جاده سپاهان شهر تا ابریشم ایمن نیست
ایمن‌سازی حاشیه جاده مواصلاتی سپاهان شهر اصفهان تا ابریشم هنوز انجام نشده است. البته قطعات بتنی نیوجرسی و جداسازی قسمت‌هایی از مسیر رفت و برگشت به وسیله اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فلاورجان انجام شده اما این ایمن‌سازی کافی نیست و به ویژه شب‌ها شاهد تصادف وسایل نقلیه در این مسیر هستیم.
محمدی از اصفهان

 بلبشوی تردد خودروها در چهارراه شهدای قم
چهارراه شهدا بیمارستان قم شرایط نامناسبی دارد و تردد بی‌قانون خودروها و موتورسیکلت‌ها حتی با وجود سبز بودن چراغ عابر پیاده مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد می‌کند. با توجه به پرتردد بودن و البته نزدیکی این چهارراه به حرم حضرت معصومه(س) خواهشمندیم مسئولان برای ساماندهی نظم عبور از این چهارراه به ویژه در مورد وسایل نقلیه اقدامی انجام دهند.
حضرتی از قم

این خبر را به اشتراک بگذارید