• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 5 اسفند 1398
کد مطلب : 95830
+
-

بورس صرافی و سکه


   اگر هنوز هم قدرت مالی لازم برای کادو دادن سکه را دارید، برای مسافرت نیازمند خرید انواع ارز بوده یا قصد فروش آن را دارید و یا اینکه جزو معدود افرادی هستید که به قصد سرمایه‌گذاری خرید سکه و ارز را مدنظر قرار داده‌اید، بهتر است سری به بورس سکه  و ارز میدان فردوسی و میدان ارک تهران بزنید.
   خرید این اقلام از بورس اصلی آن در بازار تهران امکان رصد بهتر قیمت‌ها و خرید مطمئن‌تر شما را فراهم کرده و نگرانی چندانی برای خرید احتمالی سکه و ارز تقلبی به شرط دریافت فاکتور رسمی و معتبر نیز نخواهید داشت.
   توجه داشته باشید که سکه‌فروشان و صرافان میدان فردوسی تحت نظارت بانک مرکزی عمل کرده و موظف هستند تا اختلاف قیمت سکه و ارز را به‌صورت معقول و برمبنای نرخ‌های روز بازار درنظر بگیرند. همچنین برای خرید ارز همراه داشتن کارت ملی معتبر و کارت بانکی همنام با کارت ملی الزامی است.
    با وجود این توجه کنید که فروشندگان سکه و ارز در میدان فردوسی و ارک نیز در مواردی از درج قیمت واقعی سکه و ارز بر تابلوهای صرافی و طلافرشی‌ها نسبت به نرخ واقعی که هنگام فروش اینگونه مسکوکات یا ارز خارجی به مشتری اعمال می‌کنند، طفره می‌روند. پس هنگام خرید و فروش سکه و ارز از چند صرافی و طلافروشی همجوار قیمت گرفته و در فضایی رقابتی نسبت به خرید و فروش اقدام کنید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید