• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 3 اسفند 1398
کد مطلب : 95612
+
-

بورس بلندگو و استریو

   اگر اهل موسیقی و گوش‌کردن به آن با صدای بلند هستید، کیفیت دستگاه پخش خودرو یا سیستم صوتی و تصویری منزلتان برای شما اهمیت دارد و یا اینکه نیاز به تعمیر و به‌روزرسانی آن دارید باید شال و کلاه کرده و سری به راسته بازار فروش این محصولات در خیابان جمهوری در محدوده پل حافظ تا خیابان مجاهدین اسلام بزنید.
  در این راسته بازار انواع بلندگو استریو و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای و آمارتور تا باندهای کوچک و بزرگ با قدرت و کیفیت مختلف که اغلب وارداتی است، در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد.
  گرچه در نقاط مختلف شهر تهران راسته بازارهای دیگری نیز وجود دارد که در زمینه عرضه سیستم‌های صوتی و تصویری فعال بوده و پاتوق جوانانی است که به کیفیت و حجم صدای خودروی‌شان اهمیت می‌دهند اما می‌توان خیابان جمهوری را بورس اصلی بلندگو و سیستم‌های صوتی دانست.

توضیح 
پیرو درج قیمت 7 هزار تومانی پودر لباسشویی دستی برف درجدول« قیمت خرده فروشی برخی انواع مواد شوینده»  صفحه 14 روزنامه همشهری مورخه 21 بهمن ماه، روابط عمومی شرکت پاکسان با ارسال توضیحاتی اعلام کرده است، تنها پودر دستی برف موجود در بازار ، پودر دستی سوپر برف و قیمت آن5 هزارو 490 تومان است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :