• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 27 بهمن 1398
کد مطلب : 95221
+
-

«نت سنج پلاس» خبری که نباید در سرمای این روزها یخ بزند!

«نت سنج پلاس» خبری که نباید در سرمای این روزها یخ بزند!

امیر‌عباس نخعی‌ _  روزنامه نگار

خبر‌های رنگارنگ آنقدر ذهن مردم را بمباران می‌کند که اذهان در مقابل اخبار کرخ و سرد شده‌اند.

شبکه‌های مجازی نیز به کمک آمده‌اند تا هر خبری دیگر مفهوم خبر نیابد حتی اگر تأثیر آن بر زندگی اجتماعی و اقتصاد زندگی شخصی ما تأثیرگذار باشد. در این سرمای زمستان گویی اخبار نیز یخ‌زدگی پیدا کرده‌اند. مدت‌هاست که مردم از کیفیت دریافت اینترنت روی گوشی‌های موبایل خود ابراز نارضایتی می‌کنند. نمی‌دانند اگر سرعت بالاتری می‌خواهند باید به کدام شرکت یا اپراتور مراجعه کنند و اگر می‌خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند و سرعت برایشان مهم نیست چه کنند؟
حتما شما هم شنیده‌اید که بسیاری از شهروندان، دوستان و آشنایانتان گفته‌اند که در کشور‌های توسعه‌یافته سیستم‌هایی روی گوشی‌های موبایل هستند که شما می‌توانید در هر نقطه‌ای که هستید شرکت‌ها و اپراتورهای ارائه‌کننده خدمات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه بیابید و از آن استفاده کنید. حتما بارها شنیده‌اید که دوستان یا آشنایان از فرنگ برگشته با حیرت از سیستم‌های تشخیص کیفیت اینترنت صحبت کرده و می‌گویند «آنجا که بودیم از رو گوشی می‌شد بهترین شرکت ارائه‌کننده خدمات را تشخیص داد و بهترین خدمت با کمترین هزینه را  انتخاب کرد» و سایرین با انگشت حیرت بر دهان می‌گویند عجب!
حال این «عجب» به واقعیت پیوسته و این تکنولوژی بومی شده است. با تلاش بیش از 2سال کارشناسان در ایران سیستمی تحت عنوان «نت سنج پلاس» قابل‌دسترس است. نت سنج پلاس به ما این امکان را می‌دهد که در هر جایی که هستیم با ورود به این سامانه خدمات اپراتورها را مورد ارزیابی قرار دهیم و بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت انتخاب کنیم.
این امکان شرکت‌ها را به سمت رقابتی‌تر شدن هدایت می‌کند تا شرایطی فراهم آورند که مورد خواست مشترکین‌شان باشد تا بیش از پیش در معرض انتخاب باشند.
نت سنج پلاس خدمات مشاهده کیفیت و سرعت نت در هر زمان و مکان، مشاهده و مقایسه خدمات اینترنتی همه اپراتورها، اطلاع از تعرفه‌های خدمات نت و مقایسه آنها، ارائه تازه‌ترین اطلاعات کیفیت شبکه، مشاهده کیفیت نت بر اساس نوع استفاده (دانلود، وب‌گردی یا سرگرمی) و ثبت پیشنهاد یا شکایت از کیفیت و سرعت نت را در اختیار مشترکین می‌گذارد.
شاید این راهی باشد تا هم مشترکین قدرت انتخاب بالایی داشته باشند هم راحت‌تر هزینه‌های خود را مدیریت کنند و هم شرایطی ایجاد شود که شرکت‌ها و اپراتورها برای جلب رضایت مشتریان رقابت خود را افزایش دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید