• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 27 بهمن 1398
کد مطلب : 95188
+
-

دانش‌آموزان عید99 پیک نوروزی ندارند


وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین بازگشایی مدرسه دخترانه خیرساز مولود اسلامیه در منطقه8 آموزش و پرورش تهران درباره زمان تسویه معوقات حق‌التدریس معلمان، اظهار کرد: همه تلاش ما این است که معوقات را قبل از پایان سال بپردازیم. 
به گزارش فارس، محسن حاجی‌میرزایی  ادامه داد: فرهنگیان حقوقشان را هر‌ماه دریافت کرده‌اند اما برخی به‌علت کمبود معلم در مدارس، اضافه تدریس داشته‌اند و ساعاتی بیشتر تدریس کرده‌اند که متأسفانه در سال‌جاری هنوز پرداخت نشده و از سازمان برنامه قول گرفتیم تا به سرعت منابع لازم تأمین شود.
حاجی‌میرزایی درباره اطلاعیه سازمان سنجش و عدم‌برگزاری کنکور در برخی کشورها و اینکه کنکور فقط در 7کشور برگزار می‌شود، گفت: از اقدام سازمان سنجش اطلاعی ندارم چه کرده است؛ آنها استانداردهای خاص خودشان را دارند اما اگر مشکلی برای دانش‌آموزان ایجاد شود، پیگیری می‌کنیم. وی همچنین درباره شرط افزایش سقف سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان گفت: این شرط سنی تغییری نکرده و بالا بردن سن، محدودیت قانونی دارد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه درباره تکالیف نوروزی اظهار کرد: عید سال 99هم پیک نوروزی نداریم؛ چندسالی است تکالیف مهارتی آمده و دیگر به شکل پیک نیست. وی درباره آمادگی مدارس به‌عنوان شعب اخذ رأی برای انتخابات نیز گفت: همکاری خوبی با وزارت کشور داریم؛ عمده فعالیت انتخابات روی دوش آموزش و پرورش است و مدیران و مدارس ما در برگزاری انتخابات مشارکت مؤثر دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید