• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 27 بهمن 1398
کد مطلب : 95181
+
-

با مردم

با مردم








تمام خیابان‌های شهرآرا و گیشا تابلوی توقف ممنوع دارند
اخیرا با نصب تابلوی توقف ممنوع در شهرآرا و گیشا هیچ خیابان و کوچه‌ای خالی از تابلوی توقف ممنوع نمانده است این در شرایطی خوب است که پارکینگ‌های عمومی با قیمت مناسب فراوان باشد، درحالی‌که این مناطق پارکینگ عمومی بسیار کم دارند.
دالایی از گیشا

با توزیع‌کنندگان گوشت‌های تاریخ گذشته برخورد شود
چندی قبل خبری مبنی بر توزیع گوشت‌های منجمد خارجی تاریخ گذشته میان رستوران‌های بین راهی جاده قدیم قزوین - رشت و فیروزکوه منتشر شد که جا دارد نتایج برخورد با عاملان این کار سوداگرانه اعلام عمومی شود تا خیال جامعه از بابت این موضوع آرام شود.
شاه ولی از فیروزکوه

 مسجد خیابان نهم فقط به رستوران خودش پارکینگ می‌دهد
در خیابان نهم سعادت‌آباد مسجدی ساختند که فقط به رستوران وابسته به‌خودش پارکینگ می‌دهد درحالی‌که همه مسیر بسته است و جایی برای پارک خودرو نیست.
جورجانی از تهران

معنای مدیریت بحران برف چیست؟
برادرم که به‌دلیل بستری بودن پدرم در بیمارستان به گیلان سفر کرده بود، ساعت ۱۲شب دوشنبه از آستارا به سمت تهران حرکت کرد و ظهر چهارشنبه بعد از سوخت‌رسانی‌های دیرهنگام و راهگشایی‌های بسیار باتأخیر از شهر رشت عبور کرد! واقعا این معنای مدیریت بحران است؟
محبی از آستارا

پل عابر نظام‌آباد مکانیزه شود
پل عابر در خیابان مدنی (نظام‌آباد سابق) محدوده باشگاه دیهیم، از نوع غیرمکانیزه است و با توجه به حجم رفت‌وآمد از این پل به‌نظر می‌رسد مکانیزه شدن آن ضروری است و این ضرورت وقتی آشکار می‌شود که بدانیم چندین مدرسه در اطراف این پل واقع شده است.
بیاتی از نظام‌آباد

موزاییک‌های نابینایان و کم‌بینایان در پیاده‌روها چه شد؟
موزاییک‌های مربوط به نابینان که در سطح پیاده‌روها تعیین شده بود مدتی است تعویض یا ناپدید شده است. از مسئولان تقاضا داریم امکان فرصت حضور معلولان و کم‌بینایان در شهر بیشتر فراهم شود.
رضاپور از تهران 

مسئولان شهرداری جلوی بستن پاساژ پروانه را بگیرند
بعد از ناامیدی از مسئولانی که معامله‌گر پاساژ پروانه شده‌اند و به بیکاری و سرگردانی بیش از هزار نفر نمی‌اندیشند، آن هم در نزدیکی شب عید؟ از مسئولان شهرداری تقاضا داریم به داد ما برسد.
فتحی از تهران 

مسکن مهر هشتگرد به تماس تلفنی پاسخ نمی‌دهد
درحالی‌که مسئولان مسکن مهر هشتگرد اعلام می‌کنند که برای اطلاع از آخرین وضعیت مسکن‌ها با شماره‌های فلان و بهمان تماس بگیرید، به هیچ سؤالی تلفنی پاسخ نمی‌دهند و برای جواب هر سؤالی باید از شهری به شهر دیگر برویم.
متقاضی مسکن مهر هشتگرد

این خبر را به اشتراک بگذارید