• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 24 بهمن 1398
کد مطلب : 95065
+
-

مورد خطرناک؛ دونالدترامپ

ویترین
مورد خطرناک؛ دونالدترامپ

کـــــتاب «مـــورد خطرناک؛دونالد ترامپ» به نویسندگی بندلی و جمعی از نویسندگان آمریکایی با ترجمه صالح واحدی از سوی نشر گویا منتشر شد.
در دنیای پر از آشوب امروزی به همان اندازه که لازم است از خودمان، توانایی‌هایمان و از نقاط ضعف و شکست‌هایمان بدانیم و بیاموزیم، ضرورت دارد که تا می‌توانیم از دیگر بازی‌گردانان بازی‌های بزرگ جهانی نیز بدانیم. به‌ویژه وقتی بازی‌گردانانی هستند که بازی هایشان با رشد ما، پیشرفت ما و آینده ما ارتباط پیدا می‌کند، ضرورت شناخت نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدی که برای ما ایجاد می‌کند اهمیتی صدچندان دارد.
کتاب مورد خطرناک؛ دونالد ترامپ یکی از ده‌ها و صدها سند مکتوب پیرامون شخصیت روانی چهره‌ای سیاسی است که قدرت بزرگ‌ترین اقتصاد و ارتش جهان را در اختیار دارد. کتاب حاضر توسط چهره‌های علمی آمریکا به نگارش درآمده و عموما به قضاوت‌های منفی و هشداردهنده‌ای منتج شده است. در این کتاب حدود 60یادداشت وجود دارد که در آنها به شخصیت دونالد ترامپ از زوایای رفتاری او پرداخته شده است.
در بخشی از مقدمه کوتاه این کتاب، صالح واحدی نوشته است: «دانستن درباره رئیس‌جمهور غیرمتعارف ایالات‌متحده آمریکا از زبان متخصصان آن کشور، موضوع قابل توجهی‌ است که می‌تواند افق‌های گسترده‌تری را فراروی خوانندگان قرار دهد و نباید مورد غفلت قرار گیرد. کتاب مورد خطرناک؛ دونالد ترامپ، همین دید را به ما می‌دهد.»
در پشت جلد کتاب هم آمده است: «مطالعه این کتاب برای خواننده ایرانی، کسانی که گرایشی به تفسیر و تحلیل وقایع و مناسبات دارند و همچنین آنانی که به مصادره تصمیم‌گیری‌های کلان نزدیک‌اند، کمک می‌کند با شناخت و آگاهی دقیق‌تری به وقایع بنگرند، تهدیدها را بشناسند و فرصت‌ها را بسازند.»
مورد خطرناک؛ دونالد ترامپ در 168صفحه به بهای 26هزار تومان منتشر شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید